فروش دستگاه سنگبری در شهرک صنعتی چهاردانگه

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با


شرکت تولیدی صد صنعت، رضایت مشتریان را، بهترین تبلیغ برای شرکت، به حساب می آورد. با خرید دستگاه های کارگاهی، از شرکت تولیدی صد صنعت و یا نمایندگان شرکت، با توجه به نوع جنس، بین و ۸ ماه، گارانتی به محصولات تعلق خواهد گرفت. دستگاه های اره نواری نیز دارای ماه گارانتی می باشند.

طول برش مفید در این سری دستگاه در سه اندازه ۵ و و می باشد. البته شما می توانید هر ابعادی را که می خواهید تا ماکزیمم طول برش دستگاه، می توانید با دقت بسیار بالا برش دهید. به عنوان مثال برای دستگاه با طول ، شما می توانید هر ابعادی تا طول را به راحتی و با دقت بالا، مورد برش قرار دهید.

دستگاه سنگ بری متشکل از قطعات الکتریکی و مکانیکی بسیار زیادی می باشد که به صورت کامل در مشخصات فنی توضیح داده شد. از این جهت فرسایش دستگاه منجر به خرابی بسیاری از این قطعات می شود که در صورت خرید غیر کارشناسانه این دستگاه به صورت دست دوم برای خریدار هزینه های بالایی جهت تعمیر مجدد دستگاه به همراه خواهد داشت. با مد نظر قرار دادن این موضوع، هایپر صنعت فامکو که از تامین کنندگان مطرح



( فروش ) های دیگر