فروش دستگاه سنگبری در غرب تهران

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


صادقیه یا آریاشهر که بسیاری آن را امروزه به عنوان یکی از میدان اصلی ترین تهران یاد می کنند. صادقیه یکی از مناطق کلیدی شهر تهران است. که در خود خیابان های جناح ، آیت الله کاشانی ، اشرفی اصفهانی و علامه جعفری را در خود جای داد و در اصل از آن به عنوان مرکز غرب تهران یاد می کنند. آغاز ساخت و ساز در این محله نسبت به دیگر مناطق دیگر غرب زودتر آغاز شد و اولین مرحله ساخت و ساز در آن به زمان ناصرالدین شاه قاجار باز می گردد.

اما یکی دیگر از محبوب ترین جاذبه های گردشگری در محله های غرب تهران باملند و دریاچه مصنوعی شهدای خلیج فارس می باشد. این دریاچه که چندین سال از افتتاح آن می گذرد امروزه تبدیل به یکی از شلوغ ترین نقاط تهران شده است.. در واقع هر زمان که به بازدید از این دریاچه بروید متوجه می شوید که جا برای سوزن انداختن نیست. از دیگر جذابیت های دریاچه شهدای خلیج فارس باملند می باشد. این مجتمع که زمان زیادی از افتتاح آن نمی گذرد دارای مراکز خرید، کافه و رستوران، شهر بازی و ویوی بسیار زیبا از دریاچه را دارد. نشستن در کافه های این مجموعه و نوشیدن یک فنجان چای و تماشای چشم انداز بی نظیر دریاچه بسیار  لذت بخش می باشد که توصیه می کنیم حتما برای انجام این کار زمان بگذارید.

شهرک غرب به دلیل شهرسازی مدرن، خیابان های پهن و است.اندارد، تراکم جمعیت پایین، آب‌ وهوای نسبتا خوب، امکانات رفاهی و درمانی بسیار زیاد، خانه‌های ویلایی با معماری خاص و متفاوت و دسترسی مناسب به اتوبان و بزرگراه، به یکی از گران قیمت ترین مناطق شهر تهران تبدیل شده ‌است. شهرسازی مدرن و خاص شهرک غرب این تصور را در ذهن ها ایجاد می کند که این محله قدمت چندانی ندارد و تازه شکل گرفته در صورتی که اینگونه نیست بلوار خوردین که اکنون یکی از بلوارهای اصلی شهرک غرب به شمار می رود در سال روستایی خوش آب و هوایی بود که البته ساکنان مسیحی داشت؛ بافت این روستا به واسطه گروهی از مهندسان آمریکایی، تغییر کرد و در آن به‌ روزترین خانه‌های ویلایی طراحی و به نوعی شبیه به شهرک های مدرن آمریکایی شد، و در انتها به شهرک غرب نام گذاری و پس از پیروزی انقلاب  نام آن به شهرک قدس تبدیل شد..


به دلیل وسعت کار در کارگاه ها و کارخانه ها، حجم کار برش داده شده عموما بالا می باشد. دستگاه های صد صنعت برای چنین حجم سنگینی از کار بسیار مناسب می باشد. ضمن اینکه شما می توانید انواع سنگ را توسط این دستگاه ها، مورد برش یا فارسی بری قرار دهید.

بسیاری از دستگاه های خارجی موجود در بازار، این مشکل را دارا می باشند که حتی با تهیه قطعات آن، شما نمی توانید کار تعویض آن را، به راحتی انجام دهید. این در حالی است. که با خرید دستگاه های صد صنعت، به هیچ عنوان چنین مشکلی نخواهید داشت.

با خرید دستگاه سنگبری دست دوم، امکان ارتقا دستگاه برای شما فراهم نمی باشد. از جمله، امکان تغییر و ارتقا موتور دستگاه، گیر بکس دستگاه، برق آن و موارد این چنین. چرا که دستگاه از نمایندگی های معتبر صد صنعت و یا به طور مستقیم از شرکت صد صنعت خریداری نشده است..



( فروش ) های دیگر