خدمات و سرویس دستگاه سنگبری در فیروزکوه

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از طرفی دیگر برای کسانی که قصد سفری دو سه روزه با خودروی شخصی خود دارند، طی کردن این مسیر کوهستانی در هوای سرد و از میان جاده‌های لیز، کمی خطرناک و دشوار است.. طبیعت نیز در فصول گرم سال، چهره زیباتری در این مناطق پیدا می‌کند. تمام روستاهایی که معرفی کردیم از نعمت جنگل‌های سرسبز و باغ‌های حاصلخیز برخوردار هستند.

برج سنگی مزداران در روستایی به همین نام و در کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.. این برج در نوک صخره‌ای سنگی و در مرتفع‌ترین قسمت روستا ساخته شده است.. همین ویژگی نشان می‌دهد که کاربرد عمده این برج در گذشته، نگهبانی و محافظت از روستا بوده.

رودخانه مهاباد از میان این روستا عبور می‌کند و عاملی مهم در حاصلخیزی و رونق کشاورزی در این منطقه شده است.. یکی از دیدنی‌های این روستای زیبا، حمام تاریخی آن است. که به دوران قاجار برمی‌گردد؛ اما در دوران صفویه ساخته شده است..


با خرید دستگاه سنگبری دست دوم، امکان ارتقا دستگاه برای شما فراهم نمی باشد. از جمله، امکان تغییر و ارتقا موتور دستگاه، گیر بکس دستگاه، برق آن و موارد این چنین. چرا که دستگاه از نمایندگی های معتبر صد صنعت و یا به طور مستقیم از شرکت صد صنعت خریداری نشده است..

با توجه به اینکه، دستگاه های سنگبری دست دوم، می توانند آسیب دیده باشند و هزینه تعمیر گزافی به آنها تعلق گیرد. یا اینکه کارایی لازم را به علت قدیمی بودن نداشته باشند، ریسک بیشتری را برای خریداران، به همراه خواهند داشت. شرکت تولیدی صد صنعت، با توجه به هدف رضایتمندی مشتریان، خرید دستگاه های سنگبری دست دوم را به مشتریان خود، پیشنهاد نخواهد کرد.

توسعه و رشد روزافزون اینترنت و افزایش منافع خرید اینترنتی باعث شده است. عده کثیری از مصرف کنندگان اقدام به خرید اینترنتی نمایند، از این رو مجموعه تیغ اره دات کام با هدف دسترسی سریع و آسان به ابزار آلات تخصصی صنعت برشکاری با بهره مندی از کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه برشکاری اقدام به راه اندازی سایت اینترنتی فروش محصولات تخصصی صنعت برش در سال نموده است.. در حال حاضر مجموعه تیغ اره دات کام با بیش از محصول از برترین برند های تجاری ایرانی و خارجی آماده ارائه خدمات می باشد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر