خدمات و سرویس دستگاه سنگبری در لواسان

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لواسان به واسطه موقعیت جغرافیایی و آب‌وهوای مطبوعش در زمینه کشاورزی و دامپروری سرآمد است. و شمار زیادی از مردم این خطه برای گذراندن زندگی خود به شغل کشاورزی و دامپروری روی آورده‌اند؛ بنابراین بخشی از اقتصاد این منطقه با عرضه محصولاتی چون، به، گیلاس‌های مشهور، سیب‌های خوش عطر، گردو و عسل طبیعی رونق پیدا کرده است.. هم‌چنین لواسان به دلیل نزدیک بودن به پایتخت، طبیعت بکر و آثار تاریخی زیبایش همواره مورد توجه مسافران زیادی قرار گرفته و همین امر باعث می‌شود تا بخشی از اقتصاد شهر بر پایه صنعت گردشگری بچرخد. در سال‌های اخیر هم شاهد روند رو‌به‌رشد زمین و ساخت و سازهای متعدد در این شهر بوده‌ایم و در واقع این امر نشان از موقعیت مطلوب لواسان از جهات مختلف است..

لواسان یکی از شهرهای شهرستان شمیرانات در است.ان تهران است.. این شهر در میان رشته‌کوه‌های البرز مرکزی قرار دارد و در میان پایتخت‌نشینان به ییلاقی محبوب تبدیل شده است.. امروز راهنمای کامل برای سفر به شهر لواسان ارائه کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

اینجا اولین جایی است. که در مسیر تهران به سمت لواسان می‌بینید پس بهتر است. از فرصت است.فاده کنید و در این بین سری به گردنه قوچک بزنید. حتی اگر فرصتتان خیلی محدود است. و برای گشت‌وگذار در لواسان وقت ندارید، می‌توانید برای خوردن وعده ناهار روی پارک جنگلی قوچک حساب کنید و چندساعتی را مهمان طبیعت این پارک باشید.


دستگاه برش سنگ متحرک کارگاهی دستگاهی است. که کلگی متحرک آن توسط اپراتور حرکت می کند. دارای وزن کمتر نسبت به مدل نیمه اتومات بوده و قابلیت حمل و جابه جایی آسان در کارگاه توسط دستگیره های طراحی شده روی دستگاه برای کاربران فراهم شده است.، دستگاه برش سنگ کارگاهی دستی دارای میز گونیا و محافظ تیغه بوده و دارای قابلیت برش فارسی (تحت زاویه) می باشد. دستگاه برش سنگ متحرک کارگاهی معمولا در مدل های ارزان تولید می شود تا امکان برش انواع سنگ و ابزار زدن سنگها در کارگاه فراهم شود. دستگاه برش سنگ متحرک کارگاهی همچنین قابلیت برش انواع سنگ های تراورتن، گرانیت، مرمریت و سرامیک پرسلانی و انواع دیگر کاشی را دارا می باشد.

نحوه انتخاب دستگاه سنگبری کارگاهی وابسته با فاکتور های متنوعی می باشد. که از جمله این فاکتورهای تاثیر گذار حجم و ابعاد پروژه و متراژ سنگ نما و راه پله در مرحله نازک کاری می باشد، همچنین نوع سنگ در انتخاب دستگاه مناسب تاثیر گذار است. از جمله انواع سنگ های قابل برش با دستگاه های برش سنگ ساختمانی می توان سنگ های گرانیت، کوارتزیت، تراورتن، مرمر، مرمریت، دکتون، گابرو را نام برد که دارای سختی های متفاوت بوده و باعث تغییر تیغه بر مبنای سختی سنگ می شود.

در دستگاه سنگبری مدل امگا پلاتینیوم میز کار متحرک بوده و وظیفه حرکت دادن قطعه کار در راستای افق را بر عهده دارد و باعث می شود تا قطعه کار، برش بخورد. این دستگاه علاوه بر قابلیت فارسی بری و راسته بری ، قابلیت ابزار زنی را نیز، دارد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر