فروش دستگاه سنگبری در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


هر دو این موارد، توسط پیچ ولومی که برای گیربکس دستگاه قرار داده شده است.، انجام می پذیرد. علاوه بر این، برای چرخاندن بازوی موتوری نیز، یک قسمت ضامن مانند وجود دارد. با شل کردن این پیچ، می توانیم بازو را از پشت بچرخانیم. پس از چرخش به اندازه نیاز، می توانیم آن را روی دستگاه فیکس نماییم.

طول برش مفید در این سری دستگاه در سه اندازه ۵ و و می باشد. البته شما می توانید هر ابعادی را که می خواهید تا ماکزیمم طول برش دستگاه، می توانید با دقت بسیار بالا برش دهید. به عنوان مثال برای دستگاه با طول ، شما می توانید هر ابعادی تا طول را به راحتی و با دقت بالا، مورد برش قرار دهید.

دستگاه سنگبری دارای شاسی تمام فولادی و صفحه کار می باشد که صفحه کار در ابعاد مختلف در مدل های مختلف موجود می باشد. این دستگاه دارای یک فک متحرک می باشد که الکتروموتور بر روی آن سوار است.. برش توسط تیغه نصب شده روی الکتروموتور انجام می شود. تمامی مدل های دستگاه سنگبری دارای سیستم آبرسانی به تیغه و الکتروموتور ضد آب می باشند. ابعاد دستگاه برش سنگ کارگاهی متنوع بوده و قابلیت ایجاد برش زاویه دار در تمامی مدل ها وجود دارد.



( فروش ) های دیگر