فروش دستگاه سنگبری در ناحیه صنعتی بیجین ری

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


شرکت تولیدی صد صنعت، رضایت مشتریان را، بهترین تبلیغ برای شرکت، به حساب می آورد. با خرید دستگاه های کارگاهی، از شرکت تولیدی صد صنعت و یا نمایندگان شرکت، با توجه به نوع جنس، بین و ۸ ماه، گارانتی به محصولات تعلق خواهد گرفت. دستگاه های اره نواری نیز دارای ماه گارانتی می باشند.

اصولا پس از فروش، این دستگاه ها را برای خرید، نوسازی می کنند. به این منظور که، در صورت نیاز، دستگاه را رنگ و پولیش می کنند. در نتیجه، مشتری در هنگام خرید دستگاه دست دوم سنگبری، ظاهری تمیز و در حد نوع می بیند و از درون دستگاه خبری نخواهد داشت.

شما در این صفحه، با انواع دستگاه سنگبری قابل حمل تولید شده در صد صنعت آشنا شدید. در صورتی که نیاز به هرگونه مشاوره پیش از خرید یا تهیه این دستگاه ها را دارید، همین الان با صد صنعت تماس بگیرید تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن، شما را راهنمایی کنند.



( فروش ) های دیگر