فروش دستگاه سنگبری در ورامین

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از غذاهای سنتی و پرطرفدار شهرستان ورامین، اشکنه ورامینی است.. این غذای سنتی توسط مردم محلی برای روزهای سرد زمستان تهیه می‌شود. اشکنه ورامینی از مواد اصلی شامل پیاز، گوجه، سیب‌زمینی، شنبلیله و تخم‌مرغ است.فاده می‌گردد.

اقامت در ورامین اغلب به شکل اجاره ویلا، خانه و آپارتمان مبله محسوب می‌شود. این اقامتگاه‌ها تنوع بسیاری برای گردشگران دارد. اجاره این اقامتگاه‌ها از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن‌های مختلف امکان‌پذیر است.. یکی از این وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، اتاقک است.. برای اجاره ویلا، خانه یا آپارتمان مبله در ورامین می‌توانید به وب‌سایت یا اپلیکیشن اتاقک مراجعه کنید. هر قسمت که نیاز به راهنمایی یا سوال داشتید، کارشناسان پشتیبانی پاسخگوی شما هستند.

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، ورامین یکی از تاریخی‌ترین شهرستان‌های است.ان تهران به حساب می‌آید. از این رو آثار تاریخی فراوانی در این شهرستان وجود دارد. معروف‌ترین اثر تاریخی ورامین، برج علاءالدین است.. این برج تاریخی در مرکز ورامین و با فاصله‌ کمی در شمال مسجد جامع ورامین دیده می‌شود. ساخت برج علاءالدین به اواخر سده‌ قمری و به دوره‌ تاریخی ایلخانیان باز می‌گردد. این برج یک برج آرامگاهی است. و در آن مقبره حسن علاءالدوله، حاکم ری دیده می‌شود.


کلگی این دستگاه، مانند سایر سری ها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد. علاوه بر این، کلگی دستگاه قابلیت تنظیم زاویه تا ۵ درجه را دارد. همین امر باعث می شود تا سنگ کاران بتوانند برای فارسی بری نیز، از این سری  است.فاده نمایند.

در صورت گران بودن یک سنگ، خطا در برش یا لب پر شدن سنگ، باعث صرف هزینه های بالا برای سنگ کاران می شود. به همین دلیل در این موارد از دستگاه های سنگبری کارگاهی است.فاده می شود تا دقت بالایی در برش داشته باشند تا باعث هدر رفتن سنگ نشوند.

در دستگاه سنگبری مدل امگا پلاتینیوم میز کار متحرک بوده و وظیفه حرکت دادن قطعه کار در راستای افق را بر عهده دارد و باعث می شود تا قطعه کار، برش بخورد. این دستگاه علاوه بر قابلیت فارسی بری و راسته بری ، قابلیت ابزار زنی را نیز، دارد.



( فروش ) های دیگر