فروش دستگاه سنگبری در پردیس

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.


در نتیجه، با توجه به اینکه، دستگاه های سنگبری دست دوم، می توانند آسیب دیده باشند و هزینه تعمیر گزافی به آنها تعلق گیرد. یا اینکه کارایی لازم را به علت قدیمی بودن نداشته باشند، ریسک بیشتری را برای خریداران، به همراه خواهند داشت.

تفاوت اصلی آن با نوع لینرگاید، شافت کروم است.یل به کار رفته در دستگاه است.. در این دستگاه به جای شاسی فوقانی و دو ریل موازی (لینر) که کلگی روی آن حرکت کند، دو شافت کروم است.یل (با قطر میلی متر) وجود دارد که کلگی روی آن دو سوار است..

مدل های کارگاهی تولید شده توسط صد صنعت، با ابعاد بزرگتری ساخته شده اند. به همین دلیل این دستگاه ها، کاربرد وسیعی در کارگاه های سنگبری دارند. با توجه به ابعاد این دستگاه ها، عملا می توان  سنگ ها را در ابعاد بزرگ تر، راسته بری کرد. همچنین می توان  برای فارسی بری یا ابزار زنی با ابعاد بزرگ تر، از آن ها بهره گرفت.



( فروش ) های دیگر