فروش دستگاه سنگبری در پیشوا

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.


دستگاه های سنگبری کارگاهی از نظر است.قامت دارای است.قامت بالایی هستند هرچند نظافت دائم دستگاه و برسی تیغه قبل و بعد از شروع هر شیفت کاری از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. موتور دستگاه برش سنگ ضد آب بوده یا توسط قاب محافظ از نفوذ آب به داخل دستگاه جلوگیری می شود. جهت اطمینان از عملکرد سیستم خنک کننده تیغه پمپ آب و ادوات آبی می باید موردبرسی قرار گیرند.

شما در این صفحه، با انواع دستگاه سنگبری کارگاهی تولید شده در صد صنعت آشنا شدید. در صورتی که نیاز به هرگونه مشاوره پیش از خرید یا تهیه این دستگاه ها را دارید، همین الان با تلفن های کارخانه تماس بگیرید تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن، شما را راهنمایی کنند.

این دستگاه قابلیت برش مفید با طول دو متر را دارا می باشد. از طرف دیگر دستگاه مجموعه کلگی دستگاه دارای دو گیربکس اتوماتیک می باشد که حرکت مجموعه کلگی را به سمت بالا و پایین و عقب و جلو بردن مجموعه در راستای محور Z را بسیار آسان کرده است..



( فروش ) های دیگر