خدمات و سرویس دستگاه سنگبری در چهاردانگه

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..


در دستگاه سنگبری مدل امگا پلاتینیوم میز کار متحرک بوده و وظیفه حرکت دادن قطعه کار در راستای افق را بر عهده دارد و باعث می شود تا قطعه کار، برش بخورد. این دستگاه علاوه بر قابلیت فارسی بری و راسته بری ، قابلیت ابزار زنی را نیز، دارد.

دستگاه برش سنگ کارگاهی دستگاهی است. که فک متحرک آن توسط گیربکس و یا به صورت دستی حرکت می کند. دستگاه برش سنگ کارگاهی ثابت نیمه اتومات دارای فک متحرک گیربکسی و یا دستی می باشد که موتور و تیغه و محافظ تیغه روی آن سوار است.. دستگاه برش سنگ کارگاهی ثابت نیمه اتومات و دستی متحرک دارای میز گونیا ومحافظ تیغه بوده و دارای قابلیت برش فارسی (تحت زاویه) می باشد.

دستگاه های سنگبری صد صنعت مخصوص برش سنگ است. و بیشتر برای برش انواع سنگ ساختمانی به کار برده می شود. با این حال دستگاه های سنگبری می توانند انواع متریال مانند چوب ، آهن و غیره را برش دهند. برای این کار باید از تیغه های مناسب است.فاده شود.



( خدمات و سرویس ) های دیگر