علاوه بر این، مراکز خرید متعدد و همچنین مجتمع های تجاری و گردشگری بسیار زیادی در محله های شرق تهران واقع در منطقه قرار دارد که بازدید از آن ها را به شدت به شما توصیه می کنیم. مراکز خرید محله های شرق تهران عبارتاند از: مرکز خرید سون سنتر، مرکز خرید گلبرگ، مرکز خرید نبوت، پاساژ الماس تهران، پاساژ سپید، مجتمع تجاری اداری صبا، پاساژ گلبرگ، مرکز خرید قائم، مجتمع تجاری سادات، مرکز خرید طلا و جواهر آریا من، برج مرجان، مرکز خرید کویتی ها (نارمک)، مجتمع تجاری امیر، مرکز خرید خاقانی، مرکز خرید پالمیرا، مرکز تجاری اداری ونوس، مجتمع تجاری اداری مسعود، و بسیاری دیگر از مراکز خرید.
شرق تهران از بافت قدیمی برخوردار است.. قدمت این مناطق بیشتر از غرب تهران است. و در اصل باید گفت که تهران به دلیل وجود کوههای شرقی، از غرب توسعه یافته و هنوز نیز در حال گسترش است.. البته برخی از مناطق بافت جدیدتری دارند. اگر میخواهید بافت مدرنتری را در شرق تهران برای سکونت انتخاب کنید، پیشنهاد ما
محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ، میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.
اولین تجربه بشر در ساخت دستگاه های فروش اتوماتیک به حدود سال قبل از میلاد مسیح بر می گردد ، در آن زمان به نیروهای نظامی یک مفتول خاصی داده می شد و آن ها وقتی در مکان های عمومی تردد می کردند به هنگام نیاز از یک سری منبع های آب که مختص
. () .
مشخصات فنی : عرض : سانتی متر عمق : سانتی متر ارتفاع : سانتی متر وزن : کیلوگرم ولتاژ : ولت قدرت : وات فرکانس : مگاهرتز تعداد انتخاب محصول : - عدد تعداد سینی : - عدد
شرکت نکیسا صنعت ایرانیان در دهه خورشیدی در ایران شروع به فعالیت کرده که یکی از اهداف این مجموعه طراحی و ساخت ماشین های خودکار فروش بوده ، از این رو تمام سعی مدیران این شرکت بر این است. که با بهره گیری از علم روز دنیا و است.فاده از نیروهای جوان و متخصص بتوانند علاوه بر تامین نیاز کشور به دستگاه های مذکور سهم عظیمی از بازار منطقه خاورمیانه و بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهند ، در این راستا اهداف بخش R & D شرکت طوری پیش بینی شده که هر چه زودتر طراحی ،تولید و ارتقا پروژه های مربوطه (دستگاه اتوماتیک فروش تنقلات و نوشیدنی سرد ، دستگاه اتوماتیک فروش نوشیدنی های گرم مثل چای و قهوه ، دستگاه اتوماتیک فروش کتاب و روزنامه ، دستگاه اتوماتیک فروش سی دی ، دستگاه اتوماتیک فروش نوشیدنی سرد ،دستگاه اتوماتیک فروش سیگار و آدامس ، دستگاه اتوماتیک فروش نواربهداشتی و غیره …. ) را به سرانجام رسانده و ضمن دریافت است.انداردهای بین المللی بتوانیم وارد بازار منطقه خاورمیانه شویم و سهم بزرگی از این بازار (که برای سالیان متمادی در اختیار شرکت های سازنده وندینگ غربی بوده) را به خود اختصاص دهیم و گامی بلند در زمینه سیاست اقتصاد مقاومتی برداردیم از دیگر ملزومات این کار داشتن واحد خدمات پس از فروش کارآمد و گسترده هست که مجموعه نکیسا با آموزش مستمر نیروهای فنی خود توانسته پشتیبانی های لازم را همزمان با عرضه محصولات در بازار انجام دهد تا مشتریان شرکت درهر نقطه ای از کشور عزیزمان ایران که هستند از خدمات گسترده و قدرتمند این بخش بهرمند شوند .. .
() . . . . . .