خدمات و سرویس دستگاه های شهربازی در تهران

Amusement park machines-1
Amusement park machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از دههٔ چهل تا ۵، از سینمای فعال شهر تهران، نام بیش از یک سوم آن‌ها خارجی بود. در این دوران شمار قابل توجهی از سینماهای نوین تهران در اختیار شرکت‌های خارجی بود. همچنین به گزارش دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و هنر، از فیلم نمایش داده شده در سال ۵ در تهران، فیلم ایرانی، فیلم آمریکایی و دیگر فیلم‌ها نیز از کشورهای انگلستان، فرانسه، ایتالیا، هندوستان، ژاپن، هنگ کنگ و شوروی بوده‌اند.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.

جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.


امروزه بازی های VR و یا همان دستگاه های واقعیت مجازی مورد توجه مردم قرار گرفته است.. از ویژگی های این دستگاه ها این است. که بدون اینکه مخاطب در فضای واقعی باشد می تواند فضایی پر از هیجان و ترس را تجربه کند. این بازی ها بسیار جذاب هستند. مانند آسانسور، هواپیما و&#;

یک سرزمین جذاب و دنیایی شگفت انگیز که کاملاً از آجرهای LEGO ساخته شده است.؛ در لگولند دانمارک ، یکی از بهترین پارک های تفریحی جهان در انتظار کودکان شما است.. در همه فعالیت های دلخواه خود شرکت کنید؛ لگولاند ، تجربه تعقیب ارواح در پیچ و خم آینه های مسحور ، دیدار با دانشمند دیوانه ، آزمایش های دیوانه وار و کارهای بسیار دیگری انجام دهید. همچنین اتومبیل برفی شگفت انگیز را فراموش نکنید؛ می توانید در سرزمین های قطبی ، لگو قایق رانی ، ساحل کوهی و بازی های خانوادگی غرق شوید.

هرکدام مزیت خودشان را دارند. در دستگاه های تولیدی، دستگاه های بزرگ و حجیم به قدری گران هست که در ایران به دلیل ارزان بودن قیمت بلیط ها توجیه اقتصادی ندارد. اما در دستگاه های کودک و ویدئوگیم ها به دلیل تنوع خیلی بالا و کم حجم بودن و امکان انتقال ساده از کشور مبدا تولید کننده، به دلیل تنوع بالا و زیبایی که تولیدشان در کشورهای اروپایی و چین وجود دارد، وارداتی بهتر است..



( خدمات و سرویس ) های دیگر