خدمات و سرویس دستگاه های شهربازی در جنوب تهران

Amusement park machines-1
Amusement park machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از محله های جنوبی تهران که در منطقه قرار گرفته و از سال تاسیس شده ولی پیش از این بیشتر به عنوان نهم آبان شناخته می شده است.. علت نام گذاری این محله به عنوان آبان تولد فرزند محمد رضا پهلوی بوده ولی این محله پس از روز دانشجو نامگذاری شده است.. بسیاری از افراد این محله را به عنوان اولین بخشی از تهران قلمداد می کنند که قابلیت است.فاده از گاز طبیعی را برای ساکنین فراهم آورد.

این منطقه از مناطق جنوب شرقی تهران است. که در توسط کوه های جنوب شرقی احاطه شده و تنها راه ارتباطی این محله با تهران از راه غرب است. .منطقه از قدمت بالایی هم برخوردار است. که در مطلب اختصاصی این منطقه به آن پرداخته ایم . محله های منطقه تهران عبارتند از :

این محله به نسبت دیگر محله های جنوب تهران  قدمت زیادی ندارد و حداکثر قدمت آن به دهه قبل باز میگردد، درواقع محله ی کوی فردوس جزء زمینها و مراتع اطراف تهران بوده که بعد ها یعنی حدود سال با احداث کارخانه جاتی چون شیر پاستوریزه پاک ، شرکت ویتانا و شرکت تولید دارو، افراد شاغل در این کارخانجات شروع به خرید زمین های اطراف آن ها نموده و ساخت و ساز انجام داده اند،همین امر سبب شد رفته رفته این محله به محله ای مسکونی تبدل گردد؛بیشتر ساکنین این محله در مقایسه با سایر محله های جنوب تهران، مهاجر بوده و اکثرا ترک و کرد زبانند.


باغهای زیبا و دل انگیز مانند باغ Vauxhall لندن در اوایل دوره مدرن به مکانهای تفریحی تبدیل شدند. این باغ ها جمعیت زیادی را به خود جلب کرده و سرگرمی های مختلفی از موسیقی زنده گرفته تا صعودهای بالون هوای گرم، سیرک و نمایش های آکروباتیک فراهم آوردند.

در بحث شهربازی عموماً محیط‌هایی انتخاب می‌شود که از زمین‌ها و منابع پارکی است.فاده می‌شود به دلیل ارتباط تنگاتنگی که بین تفریح تجهیزات شهربازی و محیط پارکی وجود دارد. برای چنین کاری هم طبیعتاً باید به شهرداری مراجعه کرد و یک پروپوزال تهیه نمود و در اختیار واحد مربوطه شهرداری قرارداد که معمولاً

با خرید دستگاه شهربازی از گروه صنعتی بیات، به بسته­ای جامع از خدمات پس از فروش این شرکت دست پیدا می­کنید. با توجه به سابقه­ی طولانی مجموعه­ در تامین و فروش تجهیزات شهربازی داخل سالن و دستگاه های شهربازی فضای باز، گروه صنعتی بیات دارای یک دانش جامع در خصوص راه­ اندازی شهربازی ها و مجموعه های تفریحی (know how) است. که مشتریانِ این شرکت، از این دانشِ اقتصادی-فنی جامع نیز بهره­مند خواهند شد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر