فروش دستگاه های شهربازی در جنوب تهران

Amusement park machines-1
Amusement park machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین مراکز تهران که امروزه به عنوان محله اصلی فروش پارچه و پرده شناخته می شود و پس از شاعر بزرگ ایرانی نامگذاری شده است.. این محله تهران که قدمتش به سال میرسد حد فاصله میدان رازی و میدان قیام قرار گرفته و با وجود تمامی تحولات دویست سال اخیر به عنوان یکی از مهمترین خیابان ها و محله های تهران معرفی شده است.. با وجود اینکه ناصرالدین شاه این خیابان را تاسیس نمود ولی اقدامات رضاشاه بود که آن را به شرایط کنونی رساند.

جنوب تهران بزرگترین بخش پایتخت است. که شامل منطقه آن نیز میشود . بیشتر ساکنین آنرا سطح متوسط جامعه تشکیل میدهند . جنوب تهران همچنین بعنوان قدیمی ترین بخش تهران در کنار مرکز تهران شناخته میشود چرا که شهر تهران در گذشته محدود به اراضی جنوب تهران امروزی میشده است. و شکل گیری پایتخت نیز از همین ناحیه آغاز شده است. . امروزه همزمان با گسترش امکانات شهری در پایتخت و وفور وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس ، مترو و brt در جنوب تهران ، اتصال آن به محله های

یکی دیگر از اماکن تاریخی و گردشگری در محله های جنوب تهران که بیش از سال قدمت دارد برج طغرل است.. این برج اثری ارزشمند از دوره سلجوقیان است. و احتمال میرود در زمان انتقال پایتخت ایران از نیشابور به ری بنا گردیده است.. برخی محل دفن طغرل را نیز در همین بنا میدانند،سازنده ی این برج ابراهیم خواص است. که محل دفن او نیز در ضلع شمالی همین برج واقع شده است..


با خرید دستگاه شهربازی از گروه صنعتی بیات، به بسته­ای جامع از خدمات پس از فروش این شرکت دست پیدا می­کنید. با توجه به سابقه­ی طولانی مجموعه­ در تامین و فروش تجهیزات شهربازی داخل سالن و دستگاه های شهربازی فضای باز، گروه صنعتی بیات دارای یک دانش جامع در خصوص راه­ اندازی شهربازی ها و مجموعه های تفریحی (know how) است. که مشتریانِ این شرکت، از این دانشِ اقتصادی-فنی جامع نیز بهره­مند خواهند شد.

هرکدام مزیت خودشان را دارند. در دستگاه های تولیدی، دستگاه های بزرگ و حجیم به قدری گران هست که در ایران به دلیل ارزان بودن قیمت بلیط ها توجیه اقتصادی ندارد. اما در دستگاه های کودک و ویدئوگیم ها به دلیل تنوع خیلی بالا و کم حجم بودن و امکان انتقال ساده از کشور مبدا تولید کننده، به دلیل تنوع بالا و زیبایی که تولیدشان در کشورهای اروپایی و چین وجود دارد، وارداتی بهتر است..

شهربازی دو مدل باز و سرپوشیده دارد و مجهز به مجموعه‌ای از وسایل شهربازی مانند چرخ و فلک، تاب، کشتی صبا، اتاق وحشت و... برای تفریحِ کودکان و بزرگسالان است.. در واقع، در شهربازی‌ها امکانات سرگرم‌کننده‌ی‌ بیشتری نسبت به پارک‌های ساده...



( فروش ) های دیگر