خدمات و سرویس دستگاه های شهربازی در شرق تهران

Amusement park machines-1
Amusement park machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 

همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 


گروه صنعتی بیات عموما از صفر تا صد شهربازی را انجام می دهد. یعنی از دستگاه کوچک تکان دهنده تا دستگاه غول پیکر. هم واردات و هم تولید می کند. طبیعتا بخش مشاوره و طراحی ابتدای این قضایاست. گروه صنعتی بیات از تهیه پروپوزال تا کمک به بهره بردار در کنار مخاطب و مشتریانش هست و برای هر بخشی کارشناس ویژه ای دارد و تمام مراحل شهربازی را از صفر تا صد انجام می دهیم.

از دیگر دستگاه های شهربازی گروه صنعتی بیات می­توان به چرخ و فلک ( برای شهربازی سر پوشیده و شهربازی فضای باز )، تکاندهنده کودک، کشتی صبا، ترامپولین، سرسره بادی ( مناسب شهربازی سر پوشیده و شهربازی فضای باز )، قصر بادی، قطار شهربازی ( در انواع مختلف شهربازی های سرپوشیده و شهربازی فضار باز)، مریگراند، دستگاه شهربازی فریزبی و غیره نام برد.

با خرید دستگاه شهربازی از گروه صنعتی بیات، به بسته­ای جامع از خدمات پس از فروش این شرکت دست پیدا می­کنید. با توجه به سابقه­ی طولانی مجموعه­ در تامین و فروش تجهیزات شهربازی داخل سالن و دستگاه های شهربازی فضای باز، گروه صنعتی بیات دارای یک دانش جامع در خصوص راه­ اندازی شهربازی ها و مجموعه های تفریحی (know how) است. که مشتریانِ این شرکت، از این دانشِ اقتصادی-فنی جامع نیز بهره­مند خواهند شد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر