فروش دستگاه های شهربازی در شرق تهران

Amusement park machines-1
Amusement park machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهرانپارس، نارمک، نیروی هوایی، تهران نو، پیروزی، مجیدیه، حکیمیه، سبلان و رسالت را می‌توان مهم‌ترین مناطق شرق تهران دانست. هر چند این محله‌ها از نظر سبک ساختمان‌سازی، بافت شهری و ترافیک شباهت‌های زیادی با هم دارند اما باید دانست که تفاوت‌های آنها نیز سبب تغییر شرایط خرید در این مناطق شده است.. مثلاً

وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.

محله های شرق تهران در مناطق دیگری از جمله منطقه قرار دارند. به طور کلی می توان گفت که این منطقه از محله دیگر تشکیل شده است. که هر کدام از این محله های شرق تهران ویژگی های مخصوص به خود و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی متفاوتی دارند. این منطقه، از مهم ترین محله های شرق تهران بوده و با آشنایی با آن می توانید از زیباترین جاذبه های گردشگری پایتخت دیدن کرده و با بهترین جاهای دیدنی شرق تهران آشنا شوید. 


شهربازی دو مدل باز و سرپوشیده دارد و مجهز به مجموعه‌ای از وسایل شهربازی مانند چرخ و فلک، تاب، کشتی صبا، اتاق وحشت و... برای تفریحِ کودکان و بزرگسالان است.. در واقع، در شهربازی‌ها امکانات سرگرم‌کننده‌ی‌ بیشتری نسبت به پارک‌های ساده...

این نوع دستگاه ها اخیرا بین مردم بسیار محبوب شده است. و از دستگاه های مهیج و پرطرفدار شهربازی می توان به گیم ماشین و گیم موتور اشاره کرد. این نوع گیم ها عموما به صورت مسابقه ای هست و فرد پس از بازی امتیاز کسب کرده و تیکت دریافت می کند. گیم شکار در جنگل، گیم سوپر بایک و&#;نمونه ای از دستگاه های ویدئویی هستند.

گروه صنعتی توفان به عنوان یک سازنده‌ی تجهیزات شهربازی داخلی، تولیدکننده جدیدترین نسل تجهیزات شهربازی است.. فروشگاه تجهیزات شهربازی توفان با ساخت وسایل شهربازی واقعیت مجازی، یکی از منحصربه‌فردترین فروشگاه‌ های وسایل شهربازی است..



( فروش ) های دیگر