خدمات و سرویس دستگاه های شهربازی در شهر جدید اندیشه

Amusement park machines-1
Amusement park machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.


برای خرید دستگاه های شهربازی سرپوشیده باید عوامل متعددی را در نظر بگیرید. مساحت شهربازی، طول سقف، گروه سنی مخاطبان شهربازی، هزینه‌ی دستگاه شهربازی و برگشت سرمایه، خدمات پس از فروشِ دستگاه‌های شهربازی، میزان خطرپذیری دستگاه‌های شهربازی و&#; همه و همه عواملی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید.

این نوع بازی ها زمان زیادی نیست که وارد صنعت شهربازی شده اند اما جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند مانند دستگاه ایرهاکی، دستگاه هند اسپید(Hand speed)، بیلیارد با شکل های متفاوت، دستگاه ماهیگیری، دستگاه فوتبال دستی و&#; که از جمله دستگاه های تاچ (Tuch) هستند و بسیار مورد توجه قرار گرفتند.

برای تجهیز شهربازی یک سری معیارها وجود دارد که باید در نظر بگیریم. اولین معیار، وفق میزان سرمایه‌گذاری با محیط یا منطقه ای هست که انتخاب می کنید. به طور مثال اگر قرار است. یک شهربازی چندمیلیاردی تاسیس نمایید قطعاً در یک شهری با جمعیت چندمیلیون نفر باید سرمایه‌گذاری کنید. و اگر بودجه ای زیر میلیارد در نظر گرفتید خب طبیعتا جمعیتی که زیر میلیون نفر باشد نیز توجیه اقتصادی دارد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر