فروش دستگاه های شهربازی در شهرک صنعتی خوارزمی

Amusement park machines-1
Amusement park machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شهرک صنعتی خوارزمی به یکی از بهترین و بزرگ ترین شهرک های صنعتی تهران تبدیل می شود و با است.ان تهران فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به اینکه می توان مسیر این شهرک صنعتی به است.ان تهران را با است.فاده از جاده های مختلف کوتاه کرد، سرمایه گذاری هایی برای احداث جاده های جدید انجام شده است..


با خرید دستگاه شهربازی از گروه صنعتی بیات، به بسته­ای جامع از خدمات پس از فروش این شرکت دست پیدا می­کنید. با توجه به سابقه­ی طولانی مجموعه­ در تامین و فروش تجهیزات شهربازی داخل سالن و دستگاه های شهربازی فضای باز، گروه صنعتی بیات دارای یک دانش جامع در خصوص راه­ اندازی شهربازی ها و مجموعه های تفریحی (know how) است. که مشتریانِ این شرکت، از این دانشِ اقتصادی-فنی جامع نیز بهره­مند خواهند شد.

 همه این ها را اداره است.اندارد است.ان ناظر بر آن ها است. و برای کنترل این ها دسترسی دارد و اگر فردی یا شرکتی توان این کار را ندارد خرید کردن از آن یک اقدام اشتباه می باشد به دلیل اینکه این ثبت سامانه همان شناسنامه یا سند دستگاه است.. این بدان معناست که شما خریدی را انجام بدهید که آن تجهیز یا ماشین یا خودرو سند مالکیت نداشته باشد.

با افزایش درآمد شهربازی های دائمی، توسعه و رشد روز افزون انواع شهربازی های تفریحی در مناطق معروف و مشهور بسیار مشهود بود. پس از جنگ جهانی اول، تمایل مردم به است.فاده از مکانهای تفریحی  منجر به عصر طلایی &#;شهربازی ها&#; در دهه شد.



( فروش ) های دیگر