خدمات و سرویس دستگاه های شهربازی در غرب تهران

Amusement park machines-1
Amusement park machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهران بزرگترین شهر ایران است. که به منطقه،  ناحیه و محله تقسیم بندی می شود. بیش از نیمی از فعالیت های اقتصادی و سیاسی کشور در پایتخت انجام می شود و بر همین اساس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.. در این مطلب از آسمونی با محله های غرب تهران آشنا می شوید.

بدون شک مشهورترین محله غرب تهران سعادت آباد می باشد که طرح ساخت آن از سال زمانی که سید ضیاءالدین طباطبایی این اراضی را خریداری کرد کلید خورد. این سیاست مدار و بازرگان مشهور ایرانی ابتدا از این منطقه برای کشاورزی و باغداری بهره گرفت ولی بعد از مدتی پرورش خرگوش  را در این اراضی آغاز کرد که با است.قبال بسیاری از بازرگانان اروپایی روبرو شد. از سال بود که ساخت و ساز در این منطقه وارد فاز جدیدی شد و در راستای گسترش اراضی تهران سعادت آباد که در نزدیکی شهرک غرب قرار داشت به سرعت شروع به پیشرفت کرد. در طی سال محله سعادت آباد که در گذشته از آن به عنوان سادات آباد نیز یاد می شد از یک محله متروکه به محله مرفه نشین تبدیل شد و امروزه بسیاری آن را قطب مراکز خرید تهران به حساب می آورند. عمده مشهوریت سعادت آباد در تهران به دلیل ساخت و سازهای مدرنی بود که معمارین برجسته ایرانی در آن آغاز کردند ولی موقعیت خاص این محله نیز بر روی محبوبیت آن تاثیر گزار بوده است..

منطقه تهران جدیدترین منطقه تهران است.. منطقه تهران از نظر مساحت بزرگترین منطقه تهران محسوب شده و شهرک های مدرن و ساختمان های مرتفع اداری و مسکونی از ویژگیهای مهم این منطقه بحساب میآید. شهرک ها و محله های این منطقه عبارتند از :


بندر آونتورا یکی از پر بازدیدترین شهربازی های جهان است. که می توانید هنگام کاوش در دنیای تفریح ​، غذاهای مختلف را نیز تجربه کنید. بندر آونتورا واقع در قلب کاستا دورادا ، یک پارک با موضوع اروپایی است. که بر اساس تمدن تاریخی مدیترانه ای ، غرب ، مکزیک و چین ساخته شده است..

بوستان خانواده که یکی از شهربازی های قدیمی تهران بوده است.، در سال جمع آوری و تعطیل گردید. به همت شهرداری منطقه و سرمایه گذاری گروه صنعتی بیات این بوستان با هدف ایجاد محیطی شاد و مفرح برای ساکنین مناطق ۵،، و در سال ۸ مجددا با روشی مدرن شروع به تجهیز گردید . مساحت شهر بازی بوستان خانواده حدودا هکتار است..

گروه صنعتی توفان، با شعار «نسل جدید هیجان» فعالیت خود را در زمینه‌ی طراحی و ساخت تجهیزات و وسایل شهربازی از سال ۵ آغاز کرد. این مجموعه‌ی دانش‌بنیان، سازنده و تولید کننده وسایل و تجهیزات شهربازی با به‌کارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا است.. واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) دو تکنولوژی پرکاربرد در طراحی و ساخت وسایل شهربازی توفان هستند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر