خدمات و سرویس دستگاه های شهربازی در فیروزکوه

Amusement park machines-1
Amusement park machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با انتخاب مسیر اول،‌ از میان دره و در کنار رودها و مزارع سرسبز قدم خواهید زد. مسیر دوم نیز از بالای دره عبور می‌کند. به امامزاده که رسیدید، آبشار و چشمه آب طبیعی در آنجا خواهید دید که می‌توانید با خیالی راحت از آب آن بنوشید. با رفتن به روستای لزور، فاصله کمی از تنگه واشی خواهید داشت و از طریق یک جاده خاکی به روستای جلیزجند که مبدأ سفر به تنگه واشی است.، خواهید رسید.

منطقه گاوده یا کاوه ده، منطقه‌ای ۵ هکتاری است. که در شرق و جنوب شهرستان فیروزکوه قرار گرفته است.. گاوده در واقع میان دو منطقه مختلف با دو اقلیم کاملاً‌ متفاوت قرار دارد که همین باعث شده پتانسیل‌های حیات‌وحش و پوشش گیاهی آن بسیار افزایش پیدا کند.

همین ویژگی باعث بارش سالیانه بسیار زیاد در این منطقه شده و زمین‌های آن را بسیار حاصلخیز می‌کند. به این روستا که بروید، در هر گوشه و کنار آن، باغ‌ها و مزارع سرسبزی می‌بینید که زندگی و نشاط  در آن‌ها جریان دارد. اگر اهل کوهنوردی هستید، می‌توانید به این روستا بروید و در یکی از کوه‌های انار، گوران، یورد، شریف و یا بزکوه ماجراجویی خود را آغاز کنید.


با افزایش درآمد شهربازی های دائمی، توسعه و رشد روز افزون انواع شهربازی های تفریحی در مناطق معروف و مشهور بسیار مشهود بود. پس از جنگ جهانی اول، تمایل مردم به است.فاده از مکانهای تفریحی  منجر به عصر طلایی &#;شهربازی ها&#; در دهه شد.

که این ها عموما طراحی و نقشه های ساخت می خواهند که پس از اینکه طراحی و ساخت در دستگاه های نیمه سنگین و سنگین به شرکت بازرسی ارائه و تاییدیه گرفته شد، طبق نقشه هایی که تاییدیه گرفته شد توسط مدیران کنترل کیفیت که در کارخانه ها وجود دارند به همراه پیمانکاران یا کارگرانی که در مجموعه وجود دارند اقدام به ساخت می نمایند و طبق نقشه هایی که در اختیار دارند محصول را می سازند و شرکت های بازرسی عموما به همراه یک NDT MAN مراحل ساخت را کنترل می کنند.

گروه صنعتی توفان به عنوان یک سازنده‌ی تجهیزات شهربازی داخلی، تولیدکننده جدیدترین نسل تجهیزات شهربازی است.. فروشگاه تجهیزات شهربازی توفان با ساخت وسایل شهربازی واقعیت مجازی، یکی از منحصربه‌فردترین فروشگاه‌ های وسایل شهربازی است..



( خدمات و سرویس ) های دیگر