فروش دستگاه های شهربازی در فیروزکوه

Amusement park machines-1
Amusement park machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر می‌خواهید در میان تمام جاذبه‌های طبیعی فیروزکوه و تهران،‌ جایی را انتخاب کنید که طبیعت بکر و کوچه‌باغ‌های آرام و زیبا داشته باشد، روستای سیمین دشت برای شما بهترین انتخاب است.. اولین نکته درباره این روستا این است. که در منطقه‌ای کوهستانی قرار گرفته است.. ارتفاع کوه‌هایی که این روستا را احاطه کرده‌اند، گاهی تا متر نیز می‌رسند.

برای رسیدن به دریاچه آهنک با ماشین،‌ ابتدا باید به روستای سیمین دشت بروید و پس از آن، مسیری خاکی را یا باید دقیقه با ماشین و یا ساعت پیاده، طی کنید. ناگهان در میان بیابان، نیزاری کوچک را خواهید دید که دریاچه آهنک در دل آن پنهان شده است..

تنگه میشینه مرگ یکی از جاهایی است. که هنگام صعود به قله میشینه مرگ از آن عبور خواهید کرد. در این تنگه باید راه خود را در داخل رودخانه ادامه دهید. طبیعت این ناحیه از روستا، پوشش گیاهی بسیار متنوعی دارد و به دلیل کوهستانی بودن منطقه، آب و هوای آن خنک و معتدل است.. بعد از به پایان رسیدن تنگه به


برای شافت ها و پین ها اسکن می کنند که مشکلی از نظر جسم و جرم شافت ها وجود نداشته باشد و از پین ها در مورد جوش ها با NDT MAN با آزمایش هایی که انجام می دهد NDT ها را انجام می دهند و جوش ها را کنترل می کند و برای مواد اولیه مصرفی حتما از آزمایشگاه هایی که مورد تایید صلاحیت اداره است.اندارد است. باید متریال تست شود و گواهی آزمایش را به شرکت های بازرسی ارائه کنند که نهایتا در دستگاه های نیمه سنگین یا سنگین برای صدور گواهی نهایی از این ها است.فاده می شود.

دستگاه هایی هستند که تیکت به مخاطبشان می دهند و مخاطب با مراجعه به باجه جوایز، جایزه خود را دریافت می نماید. گیم Dino که عموما شبیه به لاتاری است. و گیم spin n win که با سرعت عمل دست و مغز مخاطب رابطه مستقیم دارد و به این صورت است. که هرچه عکس العمل و سرعت دست و مغز مخاطب بالاتر باشد می تواند تیکت بیشتری از این گیم دریافت کند. در ویدئوی زیر نمونه های گیم های تیکتی گروه صنعتی بیات را نشان می دهد.

شهربازی جادویی والت دیزنی در فلوریدا یکی از پارک های تفریحی بسیار محبوب است.. در دریاچه خلیج واقع شده و شخصیت های محبوب و مشهور کارتون های والت دیزنی لحظات خوشی را در قالب کارناوال ها برای خانواده ها رقم میزنند. شهربازی جادویی والت دیزنی ادای احترام به زندگی والتر الیاس دیزنی و است.عدادها و فداکاریهای سازمان والت دیزنی است..



( فروش ) های دیگر