خدمات و سرویس دستگاه های شهربازی در لواسان

Amusement park machines-1
Amusement park machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سد لتیان یکی از تفرجگاه‌های سرسبز و مقاصد طبیعت‌گردی در نزدیکی شهر تهران است. که اهالی پایتخت بدون صرف هزینه و زمان زیادی می‌توانند، یک آخر هفته عالی را برای خود رقم بزنند. سد لتیان در ۵ کیلومتری شمال شرق پایتخت و در مسیر رود جاجرود واقع شده است. که آب آشامیدنی شهر را تامین می‌کند. ماهی‌گیری، طبیعت‌گردی، کوهنوردی در تپه‌های سرسبز و گشت‌وگذار در روستاهای اطراف از جمله تفریح‌های این محل هستند.

نژاد مردم بومی شهر لواسان و دیگر مناطق آن، آریایی و از شاخه ماد‌ها‌ است. که البته با گذشت زمان و مهاجرت اقوام ایرانی  در این منطقه، نژادهای دیگری هم در لواسان ساکن شدند. در گذشته مردم لواسان به زبان تاتی صحبت می‌کردند، اما به مرور زمان و تبدیل شدن لواسان به شهر، اکثر ساکنینش به جز اقوام قدیمی آن، به زبان فارسی معمولی صحبت می‌‌کنند.

دشت هویج یا دشت گرچال (گودال آتش) یکی از جاذبه‌های روستای افجه محسوب می‌شود که ظاهرا در قدیم زیر کشت هویج بوده است.. برای رسیدن به این دشت باید پس از پارک خودروی خود در روستا، مسیری با شیب تند و سربالایی را پیش بگیرید که در بین راه از کنار باغ‌های آلبالو و گیلاس و گردو عبور می‌کند. پس از حدود دو ساعت به این دشت بسیار زیبا می‌رسید.


این دستگاه ها به صورتی هستند که امکان ندارد در شهربازی موجود باشد ولی خالی بماند. مدام در حال است.فاده است. و مردم از این دستگاه ها است.قبال زیادی می کنند. این دستگاه ها رنج سنی هم ندارند و از کودک تا بزرگسال از این وسایل شهربازی است.فاده می کنند. نمونه ای ا این دستگاه ها ایرهاکی، هند اسپید، فوتبال دستی، فوتبال اکونومی، گیم بسکتبال و&#;

با افزایش درآمد شهربازی های دائمی، توسعه و رشد روز افزون انواع شهربازی های تفریحی در مناطق معروف و مشهور بسیار مشهود بود. پس از جنگ جهانی اول، تمایل مردم به است.فاده از مکانهای تفریحی  منجر به عصر طلایی &#;شهربازی ها&#; در دهه شد.

گروه صنعتی بیات گسترده ترین گروه تولید کننده دستگاه های است.اندارد شهربازی پیشرو در تولید دستگاه های غول پیکر و فضای باز شهربازی از جمله :چرخ و فلک شهربازی، فریزبی شهربازی، کشتی صبا شهربازی ، ترن هوایی شهربازی، صندلی پرنده شهربازی ، رنجر شهربازی، یوفو شهربازی،اسکای فلای شهربازی&#; با بهترین متریال و قیمت و بالاترین کیفیت ، گارانتی معتبر به همراه خدمات پس از فروش ده ساله ۵۵- ۵۵



( خدمات و سرویس ) های دیگر