فروش دستگاه های شهربازی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Amusement park machines-1
Amusement park machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


 گاهی اوقات نیاز هست سرمایه گذار برای گذراندن دوره آموزش ابتدایی به مشاوره هایی که عمدتا در انجمن صنفی شهربازی داران هستند مراجعه نمایند و البته بعضی از ادارات است.اندارد خود مشاوره را ارائه می دهند به سرمایه گذار. پس از آن که این مراحل انجام شد تولید و نصب و بهره برداری انجام می شود که این ها بزرگ ترین مسئله و مجوزی که نیاز دارند برای تاسیس شهربازی پروانه یا مجوز بهره برداری است..

انتقال این سند یا کد همان انتقال سند است. که بین تولیدکننده و بهره بردار اتفاق می افتد و این مهمترین بخش خرید و فروش در نظر گرفته می شود که تقریبا درصد شرکت های فروشنده یا تولید کننده توانایی انجام این کار را دارند که گروه صنعتی بیات از پیشگامان اولیه پروانه ها و این گواهی ها بوده است..

گروه صنعتی توفان به عنوان یک سازنده‌ی تجهیزات شهربازی داخلی، تولیدکننده جدیدترین نسل تجهیزات شهربازی است.. فروشگاه تجهیزات شهربازی توفان با ساخت وسایل شهربازی واقعیت مجازی، یکی از منحصربه‌فردترین فروشگاه‌ های وسایل شهربازی است..



( فروش ) های دیگر