خدمات و سرویس دستگاه های شهربازی در ورامین

Amusement park machines-1
Amusement park machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخی و مذهبی هر شهری در ایران، مسجد جامع است.. مسجد جامع ورامین نیز جزو مساجد تاریخی شهر محسوب می‌گردد. این مسجد جامع جزو قدیمی‌ترین مساجد ایران و یکی از نمونه‌های عالی برای معماری اسلامی است.. مسجد جامع در مرکز ورامین قرار دارد و به دستور سلطان محمدخدابنده بنا شده است.. این بنا در دوره ایلخانیان با معماری و طراحی این دوره بنا گردیده است.. مسجد جامع ورامین را باید جزو مساجد چهار ایوانی دانست. این مسجد پلانی مستطیل شکل با مساحت در متر دارد و در ساحت آن از آجر و کاشی‌های ایرانی اسلامی است.فاده‌ شده است.‌.

فرش ورامین طرح‌ها و نقش‌های مختلفی نظیر میناخانی، شاه‌عباسی، پاشتری، طرح حوضی، طرح ظل‌السلطان جدید و قدیم، طرح لچک ترنج و طرح قلم مشکی دارد که از این میان، طرح میناخانی به علّت قدمت، منحصربه‌فردی و آمیختگی با فرهنگ منطقه شناخته‌تر شده‌است و در ایران به ثبت ملّی رسیده‌است. عموم قالیبافان ورامین در طرح قالی و فرش خود، از طرح میناخانی است.فاده می‌کنند و همین مسئله سبب شده که فرش ورامین با طرح میناخانی شناخته و در ایران معرفی شود.

چند دکان کوچک نانوایی، قصابی، عطاری، دو قهوه‌خانه و یک سلمانی که همه آن‌ها برای سد جوع و رفع احتیاجات خیلی ابتدایی زندگی بود تشکیل میدان ورامین را می‌داد. میدان و آدمهایش زیر خورشید قهار، نیم سوخته، نیم بریان شده، آرزوی اولین نسیم غروب و سایه شب را می‌کردند. آدمها، دکانها، درختها و جانوران از کار و جنبش افتاده بودند. هوای گرمی روی سر آن‌ها سنگینی می‌کرد و گرد وغبار نرمی جلو آسمان لاجوردی موج می‌زد که به واسطه آمد و شد اتومبیلها پیوسته به غلظت آن می‌افزود. یک طرف میدان درخت چنار کهنی بود که میان تنه اش پوک و ریخته بود ولی با سماجت هرچه تمامتر شاخه‌های کج وکوله نقرسی خود را گسترده بود و زیر سایه برگ‌های خاک آلودش یک سکوی پهن بزرگ زده بودند که دو پسربچه در آنجا به آواز رسا شیربرنج و تخمه کدو می‌فروختند. آب گل آلود غلیظی از میان جوی جلوی قهوه‌خانه به زحمت خودش را می‌کشاند و رد می‌شد. تنها بنایی که جلب نظر را می‌کرد برج معروف ورامین بود که نصف تنه است.وانه‌ای ترک ترک آن با سر مخروطی پیدا بود. گنجشک‌هایی که لای درز آجرهای ریخته آن لانه کرده بودند، آن‌ها هم از شدت گرما خاموش و چرت می‌زدند فقط صدای ناله سگی فاصله به فاصله سکوت را می‌شکست…


پس از جنگ جهانی دوم ، بازسازی آغاز شد؛ در حالی که معاهدات جدید راه را برای ملل جدید باز می کرد؛ مشاغل و صنايع متوقف شده قدرت خود را به دست می آوردند. اشتغال ایجاد شد و افزایش قابل توجهی درآمد در صنایع مختلف وجود داشت. منبع سرگرمی از وسایل داخل خانه مانند رادیو و تلویزیون به فعالیتهای خارج از خانه مانند پیک نیک ، گشت و گذار و فعالیتهای تفریحی منتقل شد. به تدریج شهربازی رواج یافت و صنایع دستگاه های شهربازی گسترش یافتند.

دستگاه های ویدیویی عموما دستگاه های پر طرفدار گیم موتور و گیم ماشین هستند که به صورت مسابقه ای یا فردی از آن ها است.فاده می شود. گیم های تفنگی مانند گیم های رمبو، گیم شکار در جنگل و&#; از جمله گیم های ویدیویی هستند. در ویدئو زیر نمونه ای از دستگاه های ویدئویی، گیم شکار در جنگل دستگاهی پرفروش و جذاب را می بینید.

دستگاه واقعیت مجازی VR چیست؟ تکنولوژی واقعیت مجازی یا reality virtual که به اختصار آن را VR/ وی آر می‌نامند، یک تکنولوژی بسیار محبوب و پر کاربرد است.. از تکنولوژی واقعیت مجازی است.فاده‌های بسیار زیادی می‌شود. یک است.فاده‌ی رایج آن...



( خدمات و سرویس ) های دیگر