فروش دستگاه پخ زن در اسلامشهر

paver machine-1
paver machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مربوط به دوره اشکانیان است. و در شهرستان اسلام‌شهر، شهرک واوان واقع شده و این اثر در تاریخ آذر با شمارهٔ ثبت ۵۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. اینتپه در کنار «شهرک واوان» قرار دارد. طبق مطالعات انجام شده تپه واوان جزو غار تهران بود و دروازه غار تهران به این تپه منتهی می شد. آنچه در این تپه کشف شده بنایی است. که اتاق منظم دارد. شکل اتاق ها نشان می دهد که این بنا به مردم عادی تعلق نداشته و به احتمال زیاد بنایی نظامی یا دولتی بوده است.. درهای ورودی اتاق های بنا از یک جهت باز می شود. اتاق ها دارای دیوار مشترک هستند و اندازه آنها نیز یکسان است..

از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

در گذشته، اسلام شهر یکی از روستاهای شهر ری بود و نام آن روستای قاسم آباد شاهی بود. در زمان قاچار اسلامشهر بعنوان منزل گاه اردویی همایونی بوده است. و به ان قاسم آباد خالصه گفته میشد. از نظر قدمت، پیداشدن بقایای پایه های پل بر روی رودخانه حصارک پایین، و همچنین آثار باستانی مدفون شده در تپه هایی که در مجاورت آن قرار دارد، نشان از اهمیت تاریخی این منطقه دارد.


این دستگاه برای پخ زنی خارجی المان‌ های خطی کوچک و متوسط مناسب است.. این دستگاه برای پخ‌ زنی داخلی و خارجی، المان‌ های خطی و شکیل کوچک و بزرگ مانند ورق‌ های فلزی مناسب است.. کار پخ زنی با قراردادن الماسه تنگستن کاربیدی تجاری (iso) بر روی ابزار برش انجام می‌شود. این کار به صورت دستی و با حرکت دستگاه بر روی ریل های راهنمای روی پایه انجام می‌شود.

این دستگاه برای پخ زنی خارجی المان‌ های خطی کوچک و متوسط مناسب است.. کار پخ زنی با قراردادن الماسه تنگستن کاربیدی تجاری (iso) بر روی ابزار برش انجام می‌شود. این کار به صورت دستی و با حرکت دستگاه بر روی ریل‌ های راهنمای روی پایه انجام می‌شود.

پخ زن برقی, دستگاه پخ زن برقی, پخ زن اتوماتیک یا دستگاه پخ زن اتوماتیک دستگاهی است. که از آن برای پخ زدن لوله, سطوح تخت و ... است.فاده میکنند. پخ زن های دیگر شامل پخ زن های دستی است. که نیروی اعمال شده به وسیله دست کاربر میباشد که کار با آن ها سختتر بوده و سرعت عمل بسیار پایین تری نسبت به پخ زن های اتوماتیک دارند. مجموعه رستگار صنعت دارای بهترین پخ زن ها با مناسب ترین قیمت ها و بالاترین کیفیت است. مانند دستگاه پخ زن ای جی پی. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و قیمت دستگاه پخ زن اتوماتیک و خرید دستگاه پخ زن اتوماتیک علاوه بر سایت ما میتوانید با دفتر فروش رستگار صنعت نیز تماس حاصل فرمایید.



( فروش ) های دیگر