فروش دستگاه پخ زن در بومهن

paver machine-1
paver machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.


هدف از طراحی دستگاه‌ پخ‌ زن فلز، پخ‌ زنی سرد انواع فلزات (آهن ، فولاد ، است.ن لس است.یل و &#;) با است.فاده از ابزارهای فرز کاری با تیغ چه از جنس الماس است.. به منظور آماده‌ سازی ورق های فلزی (شیت متال) پلیت و لوله های فلزی برای فرآیند جوشکاری و همچنین به دلایل مختلفی از جمله زیبایی ظاهری و ایمنی در حذف لبه‌ های تیز و برنده قطعات از دستگاه‌ های پخ‌ زن است.فاده می‌ شود. پارامترهای مختلفی در انتخاب دستگاه پخ‌ زن مؤثر است. از جمله: عرض پخ زنی، زاویه پخ زنی، اندازه المان، ابعاد پخ، کیفیت پرداخت و نوع موادی که کار پخ زنی بر روی آنها انجام می‌شود.

این دستگاه برای پخ زنی خارجی المان‌ های خطی کوچک و متوسط مناسب است.. کار پخ زنی با قراردادن الماسه تنگستن کاربیدی تجاری (iso) بر روی ابزار برش انجام می‌شود. این کار به صورت دستی و با حرکت دستگاه بر روی ریل‌ های راهنمای روی پایه انجام می‌شود.

این دستگاه عملکردی مشابه دستگاه پخ زن برقی سیار دارد. می‌توان از پخ زن پنوماتیک در محیط‌ هایی است.فاده کرد که در آن دسترسی به جریان برق وجود ندارد. دستگاه پخ‌زن پنوماتیک به جهت سبکی وزن، سهولت در است.فاده و تداوم در کار پخ زنی، مزیت‌ های بسیاری دارد.



( فروش ) های دیگر