فروش دستگاه پخ زن در دیزین

paver machine-1
paver machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سال امکانات اسکی روی چمن نیز در پیست دیزین فراهم شد و در کنار آن ورزش‌های کوهستانی دیگر همچون دوچرخه سواری کوهستانی و کایت سواری در لیست تفریحات این مجموعه قرار گرفتند. تمام این امکانات دست‌به‌دست هم دادند تا دیزین را به یک پیست اسکی فوق‌العاده و چهار فصل در ایران و خاورمیانه تبدیل کنند.

در یک روز طولانی گردش و تفریح در دهکده دیزین، حتماً در میانه روز گرسنه خواهید شد. یکی از مهم‌ترین امکانات دیزین، رستوران‌های خوب و باکیفیت آن است.. خوردن یک پرس چلوکباب سنتی و باکیفیت، آن هم درحالی‌که منظره کوه‌های سفیدپوش روبه‌رویتان قرار دارد، لذتی متفاوت دارد.

منطقه دیزین یکی از مناطق گران قیمت برای سفر و خوشگذرانی است.. برای ورود به این منطقه باید در حدود هزار تومان ورودیه بر ای هر نفر پرداخت کنید که این مقدار در روزهای شنبه تا سه شنبه کمتر است.. علاوه بر آن هزینه رستوران، کرایه وسایل اسکی، لباس اسکی و ورودی پیست را باید اضافه کرد. البته سفر به دیزین تجربه‌ای متفاوت است. که شاید به هزینه آن بیارزد.


این دستگاه برای پخ زنی خارجی المان‌ های خطی کوچک و متوسط مناسب است.. کار پخ زنی با قراردادن الماسه تنگستن کاربیدی تجاری (iso) بر روی ابزار برش انجام می‌شود. این کار به صورت دستی و با حرکت دستگاه بر روی ریل‌ های راهنمای روی پایه انجام می‌شود.

هدف از طراحی دستگاه‌ پخ‌ زن فلز، پخ‌ زنی سرد انواع فلزات (آهن ، فولاد ، است.ن لس است.یل و &#;) با است.فاده از ابزارهای فرز کاری با تیغ چه از جنس الماس است.. به منظور آماده‌ سازی ورق های فلزی (شیت متال) پلیت و لوله های فلزی برای فرآیند جوشکاری و همچنین به دلایل مختلفی از جمله زیبایی ظاهری و ایمنی در حذف لبه‌ های تیز و برنده قطعات از دستگاه‌ های پخ‌ زن است.فاده می‌ شود. پارامترهای مختلفی در انتخاب دستگاه پخ‌ زن مؤثر است. از جمله: عرض پخ زنی، زاویه پخ زنی، اندازه المان، ابعاد پخ، کیفیت پرداخت و نوع موادی که کار پخ زنی بر روی آنها انجام می‌شود.

این دستگاه برای پخ زنی خارجی المان‌ های خطی کوچک و متوسط مناسب است.. این دستگاه برای پخ‌ زنی داخلی و خارجی، المان‌ های خطی و شکیل کوچک و بزرگ مانند ورق‌ های فلزی مناسب است.. کار پخ زنی با قراردادن الماسه تنگستن کاربیدی تجاری (iso) بر روی ابزار برش انجام می‌شود. این کار به صورت دستی و با حرکت دستگاه بر روی ریل های راهنمای روی پایه انجام می‌شود.



( فروش ) های دیگر