خدمات و سرویس دستگاه پخ زن در شهر جدید اندیشه

paver machine-1
paver machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.


این دستگاه برای پخ زنی خارجی المان‌ های خطی کوچک و متوسط مناسب است.. این دستگاه برای پخ‌ زنی داخلی و خارجی، المان‌ های خطی و شکیل کوچک و بزرگ مانند ورق‌ های فلزی مناسب است.. کار پخ زنی با قراردادن الماسه تنگستن کاربیدی تجاری (iso) بر روی ابزار برش انجام می‌شود. این کار به صورت دستی و با حرکت دستگاه بر روی ریل های راهنمای روی پایه انجام می‌شود.

دستگاه‌ پخ‌ زن ورق های فلزی ، در آماده‌ سازی پلیت ها برای فرآیند جوشکاری لب به لب مورد است.فاده قرار می گیرند. دستگاه پخ‌ زن را می‌ توان برای کار در کارگاه های سازه فلزی ، سوله سازی های ، ساختمان های اسکلت فلزی و صنایع پل سازی و کشتی‌ سازی، برای پخ زنی به روش سرد ورق‌ های فلزی است.فاده کرد. فرایند پخ زنی فرآیندی بی‌ سر و صدا است. که به صورت اتوماتیک و با است.فاده از ابزارهای فرز خاص انجام می‌شود. دستگاه پخ‌ زن به محض قرارگیری و قفل‌ شدن به پروفیل ورق، بدون نیاز به دخالت اپراتور، پخ‌ زنی را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد.

این دستگاه برای پخ زنی خارجی المان‌ های خطی کوچک و متوسط مناسب است.. کار پخ زنی با قراردادن الماسه تنگستن کاربیدی تجاری (iso) بر روی ابزار برش انجام می‌شود. این کار به صورت دستی و با حرکت دستگاه بر روی ریل‌ های راهنمای روی پایه انجام می‌شود.



( خدمات و سرویس ) های دیگر