خدمات و سرویس دستگاه پخ زن در پردیس

paver machine-1
paver machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


«بنابر این گزارش، شورای عالی شهرسازی ایران در جلسهٔ امروزِ خود پیرو جلسات قبلی در تاریخ‌های // و // و // موضوع احداث مجموعهٔ مسکونی در اراضی موسوم به واقع در جنوب‌شرق شهر جدید پردیس را پیرو صورت‌جلسهٔ مورَّخ /۵/۵ مورد بررسی قرار داد و ضمن تأیید نظرات کمیتهٔ فنی، به چهار دلیل ازجمله مغایرت با مصوبات طرح مجموعهٔ شهریِ تهران، مصوب شورای عالی شهرسازی و هیئت وزیران، احداث مجموعهٔ مذکور را فاقد جنبه‌های فنی و قانونی تشخیص داد و با آن مخالفت کرد. دیگر دلایل مخالف با این طرح، قرارگیری در

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.


این دستگاه برای پخ زنی خارجی المان‌ های خطی کوچک و متوسط مناسب است.. کار پخ زنی با قراردادن الماسه تنگستن کاربیدی تجاری (iso) بر روی ابزار برش انجام می‌شود. این کار به صورت دستی و با حرکت دستگاه بر روی ریل‌ های راهنمای روی پایه انجام می‌شود.

این دستگاه عملکردی مشابه دستگاه پخ زن برقی سیار دارد. می‌توان از پخ زن پنوماتیک در محیط‌ هایی است.فاده کرد که در آن دسترسی به جریان برق وجود ندارد. دستگاه پخ‌زن پنوماتیک به جهت سبکی وزن، سهولت در است.فاده و تداوم در کار پخ زنی، مزیت‌ های بسیاری دارد.

دستگاه‌ پخ‌ زن ورق های فلزی ، در آماده‌ سازی پلیت ها برای فرآیند جوشکاری لب به لب مورد است.فاده قرار می گیرند. دستگاه پخ‌ زن را می‌ توان برای کار در کارگاه های سازه فلزی ، سوله سازی های ، ساختمان های اسکلت فلزی و صنایع پل سازی و کشتی‌ سازی، برای پخ زنی به روش سرد ورق‌ های فلزی است.فاده کرد. فرایند پخ زنی فرآیندی بی‌ سر و صدا است. که به صورت اتوماتیک و با است.فاده از ابزارهای فرز خاص انجام می‌شود. دستگاه پخ‌ زن به محض قرارگیری و قفل‌ شدن به پروفیل ورق، بدون نیاز به دخالت اپراتور، پخ‌ زنی را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر