خدمات و سرویس دستگاه پرکن در شهرک صنعتی قرچک

filling machine-1
filling machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


بخش هایی از دستگاه که در تماس مستقیم با محصول هستند، باید جنس است.نلس است.یل گرید غذایی و دارویی داشته باشند تا در اخذ مجوزهای لازم برای شروع کار به هیچ وجه با مشکل مواجه نشوید. لازم به ذکر است. که اگر نوع ماده شما خورندگی داشته باشند، نیاز است. بخش هایی که با محصول تماس دارند از جنس است.یل باشند.

برای انتخاب نوع دستگاه ابتدا باید به حالت محصول (مایع یا جامد بودن) توجه نمود. اگر محصول مایع است. باید به غلیظ یا رقیق بودن آن توجه کرد. اگر محصول جامد است. باید به پودر یا گرانول بودن آن دقت نمود. با در نظر گرفتن این موارد می توانید نوع دستگاه پر کن خود را انتخاب نمایید.

همانطور که از دستگاه پرکن مشخص است. این دستگاه وسیله ای است. جهت پرکردن حجم مشخصی از محصولات جامد شامل محصولات (پودری و گرانولی) یا مایعات با ویسکوزیته و چگالی های مختلف در بطری های شیشه ای، پلاستیکی، فلزی یا انواع پاکت ها با جنس های مختلف.



( خدمات و سرویس ) های دیگر