خدمات و سرویس دستگاه پرکن در شهرک صنعتی چهاردانگه

filling machine-1
filling machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..


دستگاه پرکن از نظر عملکرد در نمونه های دستگاه پرکن تمام اتومات، نیمه اتومات و دستی قابل ارائه می باشند. نمونه های دستی آن بیشتر در کسب و کار های کوچک خانگی و کارگاهی مورد است.فاده می گیرند. قیمت نمونه های دستی از نمونه های نیمه اتومات و تمام اتومات آن پایین تر است. ولی نباید انتظار دقت و سرعت بالا را از آن ها داشت. نمونه های نیمه اتومات و تمام اتومات آن بیشتر در صنایع تولیدی مورد است.فاده قرار می گیرند. همچنین در صورت نیاز امکان نصب تجهیزات جانبی بر روی دستگاه مثل درب بند، تاریخ زن و افزایش تعداد نازل محصول و غیره مطابق با نیاز مشتری وجود دارد. همچنین برق مصرفی این دستگاه ها می تواند تک فاز و سه فاز باشد، که متناسب با نیاز مشتری قابل انتخاب و سفارش است..

سومین مدل از انواع مکانیسم به‌کاررفته در مایع پرکن‌ها، مکانیسم سیلندر و پیستون است.. این محصولات نیز عملکردی شبیه به دستگاه‌های ثقلی دارند. البته تفاوت این دو دستگاه در است.فاده از سیلندر و پیستون است. که چگونگی پر کردن مایعات را در این دستگاه آشکار می‌سازد. این مکانیسم، دقت عمل بیشتری نسبت به دیگر مدل‌ها داشته و در صنایع بیشتری مورداستفاده قرار می‌گیرد. مکانیسم‌های مختلف به‌کاررفته در دستگاه‌های مایع پرکن

برای انتخاب نوع دستگاه ابتدا باید به حالت محصول (مایع یا جامد بودن) توجه نمود. اگر محصول مایع است. باید به غلیظ یا رقیق بودن آن توجه کرد. اگر محصول جامد است. باید به پودر یا گرانول بودن آن دقت نمود. با در نظر گرفتن این موارد می توانید نوع دستگاه پر کن خود را انتخاب نمایید.



( خدمات و سرویس ) های دیگر