فروش دستگاه پرکن در قرچک

filling machine-1
filling machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بهترین محله هایی که در شهر قرچک تهران واقع شده اند، محله کارگر و محله طلائیه هستند که از لحاظ امکانات مختلف، فول و کامل هستند. باشگاه های ورزشی، پارک های مختلف و امکانات رفاهی مانند فروشگاه ها و مراکز خرید و غیره همگی در قرچک وجود دارند. 

آثار تاریخی قرچک به‌ این تپه‌ها و کوره پزخانه‌ها محدود نمی‌شود و پل قدیمی ‌باقرآباد نیز یکی از آثار تاریخی این شهرستان است.. این پل که بر روی رودخانه جاجرود قرار دارد، هدایت کانال خشتی آب را‌ عهده‌دار است. و زمین‌های کشاورزی منطقه را سیراب می‌کند. پلی آجری با دهانه قوسی به طول ۵ متر که در اواخر قاجار ساخته شده و به مدت یک قرن مسیر دسترسی ورامینی‌ها به تهران بوده‌ است.. این پل در سال شاهد به خاک و خون کشیدن مردمی ‌کفن پوش در قیام ۵ خرداد به جهت حمایت از آیت الله خمینی (ره) و دفاع از مرجعیت شیعه نیز بوده است..

سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..


دستگاه پرکن صنعتی بزرگ مایعات با بروزترین تکنولوژی جهت پر کردن مایعات غلیظ و رقیق مانند ماست، آب معدنی، روغن خوراکی مایع، عسل و همچنین مایعات شیمیایی مورد است.فاده می باشد. خرید این دستگاه با توجه به نوع راندمان، مدل های  صنعتی و نیمه صنعتی، برق مصرفی، قیمت ها صورت می گیرد.

این دستگاه ها دوز محصول را به روش های مختلف اندازه گیری می کنند که این اندازه گیری در برخی از دستگاه ها کاملا دقیق و در برخی حدودی و به صورت حجمی صورت می گیرد. دستگاه پرکن صنعتی محصول را با فشار بالا به داخل بطری یا پاکت وارد می کند، قبل از پر کردن محصول باید هوای داخل بطری یا پاکت گرفته شود و در مواردی حتی بطری ها شسته می شوند. در واقع وقتی میزان فشار مخزن برابر با هوای موجود در بطری یا پاکت باشد، محصول جریان پیدا می کند. جریان محصول بسته به حالت آن دارد که محصول حالت جامد (گرانولی، پودری) دارد و یا مایع است. (حالت رقیق یا غلیظ). در نمونه های بسیار غلیظ از سیلندر پیستون است.فاده می کنند تا محصول راحت تر جریان پیدا کند یا حتی گاهی محصول را جهت پر کردن گرم می کنند که روان شود.

سومین مدل از انواع مکانیسم به‌کاررفته در مایع پرکن‌ها، مکانیسم سیلندر و پیستون است.. این محصولات نیز عملکردی شبیه به دستگاه‌های ثقلی دارند. البته تفاوت این دو دستگاه در است.فاده از سیلندر و پیستون است. که چگونگی پر کردن مایعات را در این دستگاه آشکار می‌سازد. این مکانیسم، دقت عمل بیشتری نسبت به دیگر مدل‌ها داشته و در صنایع بیشتری مورداستفاده قرار می‌گیرد. مکانیسم‌های مختلف به‌کاررفته در دستگاه‌های مایع پرکن



( فروش ) های دیگر