خدمات و سرویس دستگاه پرکن در ورامین

filling machine-1
filling machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، ورامین یکی از تاریخی‌ترین شهرستان‌های است.ان تهران به حساب می‌آید. از این رو آثار تاریخی فراوانی در این شهرستان وجود دارد. معروف‌ترین اثر تاریخی ورامین، برج علاءالدین است.. این برج تاریخی در مرکز ورامین و با فاصله‌ کمی در شمال مسجد جامع ورامین دیده می‌شود. ساخت برج علاءالدین به اواخر سده‌ قمری و به دوره‌ تاریخی ایلخانیان باز می‌گردد. این برج یک برج آرامگاهی است. و در آن مقبره حسن علاءالدوله، حاکم ری دیده می‌شود.

سبک معماری برج علاءالدین بسیار خاص و زیبا است. و بنای اصلی بسیار مشابه گنبد کاووس می‌باشد. برج در حدود متر ارتفاع دارد و از دو قسمت اصلی (بدنه‌ای مدور با بلندای متر) و گنبدی با ارتفاع ۵ متر  که بر روی بدنه قرار می‌گیرد، به‌وجود آمده است..

یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهرستان ورامین، بنای تاریخی قلعه ایرج است.. قلعه ایرج در مجاورت روستای عسگرآباد عباسی و در ضلع شمالی بزرگ‌راه شهدای پرواز شهرستان پیشوا قرار دارد. این قلعه در حقیقت بزرگ‌ترین قلعه‌ خشتی نظامی در ایران محسوب می‌شود. تاریخ ساخت قلعه به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و به دلیل فرسایش در حال نابودی است..


با گذشت زمان و پیشرفت کشورها نقش بسته بندی روز به روز پر رنگ تر می شود، اگر تولید کنندگان برای محصولات خود به فکر بسته بندی منحصر به فرد نباشند، قطعا از صحنه رقابت میان تولید کنندگان مشابه خود حذف خواهند شد. این دستگاه ها باعث کاهش خطای نیروی انسانی می گردند، که در این صنعت بسیار مهم است. زیرا در این صنعت تمامی بسته ها باید به یک شکل و با یک وزن یکسان باشند در غیر این صورت مشتریان و همچنین تولید کنندگان متضرر می گردند. است.فاده از

در داخل دستگاه پرکن صنعتی، سنسوری وجود دارد که پاکت یا بطری ها را شناسایی می کند. سپس محصول به وسیله قیف یا نازل (که نوع این نازل باید متناسب با نوع محصول باشد.) به داخل پاکت یا بطری ها ریخته می شود. در محصولات پودری، پرکن های توزینی مورد است.فاده قرار می گیرند و درمورد مایعات، محصول توسط یک نازل به داخل کیسه یا بطری پمپ می شود. قبل از پر کردن نیاز هست که هوای درون پاکت یا بطری گرفته شود، که از جابه جایی آن جلوگیری گردد. این تخلیه گاز  توسط روش اتمسفر اصلاح شده (MAP) با تزریق گاز انجام می شود. برای این کار معمولاً به کمک ازت، اکسیژن درون پاکت را جابجا می کنند.

همان‌طور که گفته شد، دستگاه مایعات پرکن غلیظ و رقیق خود دسته‌ بندی‌ های جزئی‌تری نیز دارند که بر اساس مکانیسم‌ های به‌کار رفته در هریک تفکیک شده است.. این مکانیسم‌ ها تفاوت‌ هایی با هم داشته که در نهایت سبب ایجاد تنوع شده و این محصول را برای صنایع مختلف و کاربردهای متفاوت آماده کرده است.. در ادامه این دسته‌ بندی را در دو دسته 



( خدمات و سرویس ) های دیگر