فروش دستگاه پرکن در ورامین

filling machine-1
filling machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قلعه ایرج در شمال شرقی ورامین قرار دارد و در زمان حکومت ساسانیان با ارتفاع حدود ۵ متر و وسعت هکتار بنا شده است.. این قلعه از بزرگ‌ترین قلعه‌های تاریخی ایران و بی‌نظیرترین قلعه‌های خشتی جهان محسوب می‌شود. قلعه ایرج در چهار جهت، چهار دروازه برای ورود و خروج دارد که دروازه اصلی آن در بخش شمال شرقی واقع شده است.. مصالح به کار رفته در این بنا شامل خشت و گل می‌شود و با توجه به مساحت بالای آن به‌عنوان بزرگ‌ترین قلعه دفاعی خشتی ایران شهرت دارد. درون دیوارهای این قلعه راهروهایی وجود دارد که برجک‌های دیده‌بانی را به هم وصل می‌کرده است.. در بیرون محوطه قلعه نیز سنگرهایی قرار دارد. در حال حاضر بنای این قلعه به‌شدت آسیب دیده و تنها حصار آن با دروازه‌هایش برجای مانده است.. این حصار دارای ضخامتی بین تا متر و بیشترین ارتفاع آن متر است.. نمای بیرونی حصار در چهار طرف برج و نیم دایره‌ای دارد که حد فاصل هر دو برج با چهار طاق‌نما تزئین شده و این طاق‌نما‌ها در بعضی قسمت‌ها به‌صورت دو طبقه هستند.

در طول تاریخ، ورامین بزرگان زیادی را به خود دیده است. که با خدمات ارزنده‌ خود در دل تاریخ ماندگار شده‌اند. یکی از این افراد خاندان رضی‌الدین ابوسعد ورامینی هستند که برای رونق تشیع در این شهر زحمات زیادی کشیده‌اند؛ ازجمله زحمات این خاندان می‌توان به تلاش آن‌ها در تأسیس «بنیاد مسجد جامع و مسجد رضویه و فتحیه» اشاره کرد.

برج علاءالدوله یا برج آرامگاه علاءالدین به سیدفخرالدین حسن علاءالدوله (سلطان علاءالدین خوارزم شاه) تعلق دارد که گفته می‌شود در منطقه نفوذ زیادی داشته‌ است. و بر این منطقه حکومت می‌کرد. این برج تاریخی در سال ۵ هجری شمسی احداث شده است.. طراحی این برج ترکیبی از معماری زمان مغول، دوره آق قویوتلو و قره قزیونلو است.. این برج با ارتفاع حدود متر، در نزدیکی شمال مسجد جامع ورامین قرار دارد و از دو قسمت اصلی تشکیل شده است..  قسمت اول با بدنه‌ای مدور به ارتفاع متر که بخش اصلی بنا را تشکیل می‌دهد و قسمت دوم که شامل گنبدی مخروطی شکل و بزرگ به ارتفاع ۵ متر است. و روی قسمت اول قرار دارد. کتیبه‌ای در محل اتصال بخش است.وانه‌ای و بخش مخروطی برج وجود داشت که متاسفانه بخشی از آن از بین رفته است. و قابل خواندن نیست. این کتیبه مربوط به اواخر قرن هفت هجری است.. برج علاءالدوله به گورهای سلطنتی شباهت دارد و جز بناهای مذهبی شمرده نمی‌شود. اجساد در این بناها در سرداب نگهداری می‌شدند. مردم ورامین این برج را متعلق به رهگذری می‌دانند که در اوایل قرن حاضر بعد از فوت در این محل دفن شده است..  


همانطور که از دستگاه پرکن مشخص است. این دستگاه وسیله ای است. جهت پرکردن حجم مشخصی از محصولات جامد شامل محصولات (پودری و گرانولی) یا مایعات با ویسکوزیته و چگالی های مختلف در بطری های شیشه ای، پلاستیکی، فلزی یا انواع پاکت ها با جنس های مختلف.

برای انتخاب نوع دستگاه ابتدا باید به حالت محصول (مایع یا جامد بودن) توجه نمود. اگر محصول مایع است. باید به غلیظ یا رقیق بودن آن توجه کرد. اگر محصول جامد است. باید به پودر یا گرانول بودن آن دقت نمود. با در نظر گرفتن این موارد می توانید نوع دستگاه پر کن خود را انتخاب نمایید.

بخش هایی از دستگاه که در تماس مستقیم با محصول هستند، باید جنس است.نلس است.یل گرید غذایی و دارویی داشته باشند تا در اخذ مجوزهای لازم برای شروع کار به هیچ وجه با مشکل مواجه نشوید. لازم به ذکر است. که اگر نوع ماده شما خورندگی داشته باشند، نیاز است. بخش هایی که با محصول تماس دارند از جنس است.یل باشند.



( فروش ) های دیگر