خدمات و سرویس دستگاه پوشال ساز در شمال تهران

Mask making machine-1
Mask making machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جالب است. بدانید که در محله های شمال تهران واقع در منطقه ، تعداد بسیار زیادی از مراکز خرید، و مجتمع های تجاری و اداری وجود دارد. در واقع در هر کدام از این مناطق، حداقل یک مرکز خرید وجود داشته و در نتیجه ساکنین محله های شمال تهران می توانند به سادگی اقدام به خرید از این مراکز تجاری کنند. از جمله مراکز خرید و تجاری موجود در منطقه می توان موارد زیر را نام برد:

میدان ونک را می توان به عنوان یکی از شاه راه های تهران که قلب تپنده آن نیز به حساب می آید معرفی کرد. این میدان بخش مرکزی تهران را به شمال آن متصل می کند و بخش اداری ، تجاری و مسکونی در یک منطقه قرار دارد. این محله که بیمارستان اصلی تهران را نیز در خود جای داده است. در نظر سنجی ها به عنوان مشهورترین محله تهران معرفی شده است.. در انتهای خیابان ملاصدرای ده ونک قرار دارد که بافت سنتی این محله را هنوز در خود حفظ کرده است..

علاوه بر این مراکز خرید متعددی در محله های شمال تهران موجود در این منطقه از پایتخت وجود دارد که از آن ها می توان به بازار ونک، مرکز خرید پاسداران، مرکز خرید پاسارگاد، مرکز خرید میرداماد، مرکز خرید سئول، مرکز خرید آسمان، مرکز خرید الهیه، مرکز خرید اسکان، مجتمع تجاری نگین ظفر، مرکز خرید آرین، پاساژ آسیا، مجتمع تجاری رز میرداماد، بازار صفویه، اشاره کرد.


دستگاه پوشال ساز مرغداری در دو سایز تولید میگردد . این دستگاهها قابلیت پوشال سازی از انواع چوب را دارا می باشد و موارد است.فاده آن در مرغداری ها و کارخانجات کولر سازی برای تولید پوشال کولر است.فاده میشود . این دستگاه در دو نوع دو توپی و یک توپی تولید میگردد . مشخصات فنی پوشال ساز دو توپی : دستگاه دو توپی دارای تیغه الکترو موتور موتوژن اسب بخار گیربکس با الکترو موتور اسب بخار تابلو برق دستگاه تمام اتوماتیک ----------------------------------------------------- مشخصات فنی پوشال ساز تک توپی : دستگاه دو توپی دارای تیغه الکترو موتور موتورژن اسب بخار گیربکس با الکترو موتور اسب بخار تابلو برق دستگاه تمام اتوماتیک ظرفیت تولید ساعت کاری : الی گونی آراد آدرس دفتر فروش کارخانه ارومیه خیابان خیام جنوبی جنب پاساژ خرم و نور مجتمع علم جو شرکت اندیشه سبز آدرس دفتر تهران خیابان جمهوری بین گلشن و باستان ساختمان مروارید واحد آدرس کارخانه ارومیه شهرک صنعتی فاز دو توسعه بلوار مهارت واحد های و و . . . . کارشناسان فروش کارخانه توحید قصابی: رسول علیزاده: جواد اسکندری: اشکان حیدری: دفتر فروش تهران . . رامین نادری: علی حنیفه: برای مشاهده اطلاعات کاملتر روی لینک آگهی کلیک نموده و یا به وبسایت www.iran-mashin.com مراجعه فرمایید.

با توجه به رو به رشد بودن صنعت پرورش مرغ و طیور، نیاز به پوشال مرغداری هم رو به افزایش است.. خرید دستگاه پوشال زن مرغداری می تواند یک منبع درآمد عالی و کم ریسک برای کسانی باشد که به دنبال کسب و کار جدیدی برای خود هستند. فروش دستگاه پوشال زن مرغداری در مراکز گسترده ای در حال  انجام است.. با این حال توصیه می شود که قبل از خرید به کیفیت و قیمت محصول توجه ویژه ای داشته باشید. به عنوان یک خریدار باید نحوه کار با دستگاه را به طور کامل از محل فروش دستگاه پوشال زن مرغداری جویا شوید و کلیه موارد و نکته های ظریف کار را فراگیرید. سلامت دستگاه باید در حضور شما مورد بررسی قرار گیرد تا از خرید محصول دست دوم یا بی کیفیت در امان باشید. از سویی قیمت دستگاه پوشال ساز مرغداری هم باید منصفانه و مناسب باشد تا برای مصرف کننده صرفه اقتصادی داشته باشد. کلیه این شرایط در مرکز فروش دستگاه پوشال زن مرغداری در سایت آمل برش مهیا شده است.. شما می توانید برای خرید انواع دستگاه پوشال ساز مرغداری تک و دو توپه به این سایت مراجعه کرده و اقدام به خرید نمایید. آمل برش امکان پرداخت قسط بندی شده دستگاه را نیز برای شما مهیا کرده است. تا کمترین فشار مالی به شما وارد نشود.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( خدمات و سرویس ) های دیگر