خدمات و سرویس دستگاه پوشال ساز در فیروزکوه

Mask making machine-1
Mask making machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


موقعیت مکانی آن باعث شده که در طول تاریخ، همواره مورد توجه مردم و حکام وقت باشد. همین موضوع است. که باعث شده حالا آثار تاریخی فراوانی مانند امامزاده‌ها، قلعه‌ها و چندین و چند پل و گورستان تاریخی در این شهرستان وجود داشته باشند که هرکدام حکایتگر بخشی از داستان این منطقه هستند.

برای رسیدن به دریاچه آهنک با ماشین،‌ ابتدا باید به روستای سیمین دشت بروید و پس از آن، مسیری خاکی را یا باید دقیقه با ماشین و یا ساعت پیاده، طی کنید. ناگهان در میان بیابان، نیزاری کوچک را خواهید دید که دریاچه آهنک در دل آن پنهان شده است..

غار بورنیک از چندین بخش تشکیل شده است.. در ابتدا و هنگام وارد شدن، وارد تالار اول که محل اصلی سکونت بوده، خواهید شد. رفتن به سایر قسمت‌ها و تالارهای بعدی غار، نیازمندی کمی مهارت کوه‌نوردی است. که ممکن است. هرکسی از پس آن برنیاید. بهترین زمان سفر به این غار نیز فصل‌های گرم سال است. که تمام مزارع و زمین‌های اطراف سرسبز شده‌اند و هوا نیز خنک است..


با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

دستگاه پوشال ساز مرغداری در دو سایز تولید میگردد . این دستگاهها قابلیت پوشال سازی از انواع چوب را دارا می باشد و موارد است.فاده آن در مرغداری ها و کارخانجات کولر سازی برای تولید پوشال کولر است.فاده میشود . این دستگاه در دو نوع دو توپی و یک توپی تولید میگردد . مشخصات فنی پوشال ساز دو توپی : دستگاه دو توپی دارای تیغه الکترو موتور موتوژن اسب بخار گیربکس با الکترو موتور اسب بخار تابلو برق دستگاه تمام اتوماتیک ----------------------------------------------------- مشخصات فنی پوشال ساز تک توپی : دستگاه دو توپی دارای تیغه الکترو موتور موتورژن اسب بخار گیربکس با الکترو موتور اسب بخار تابلو برق دستگاه تمام اتوماتیک ظرفیت تولید ساعت کاری : الی گونی آراد آدرس دفتر فروش کارخانه ارومیه خیابان خیام جنوبی جنب پاساژ خرم و نور مجتمع علم جو شرکت اندیشه سبز آدرس دفتر تهران خیابان جمهوری بین گلشن و باستان ساختمان مروارید واحد آدرس کارخانه ارومیه شهرک صنعتی فاز دو توسعه بلوار مهارت واحد های و و . . . . کارشناسان فروش کارخانه توحید قصابی: رسول علیزاده: جواد اسکندری: اشکان حیدری: دفتر فروش تهران . . رامین نادری: علی حنیفه: برای مشاهده اطلاعات کاملتر روی لینک آگهی کلیک نموده و یا به وبسایت www.iran-mashin.com مراجعه فرمایید.

همکاران ما سعی بر این دارند که قیمت دستگاه تولید پوشال چوب را با کمترین قیمت ممکن در بازار در بین رقبا، به شما عزیزان ارائه دهند. همچنین توجه داشته باشید که تمامی محصولات آمل برش دارای تضمین کیفیت و گارانتی اصلات کالا می‌باشند؛ پس با خیالی راحت محصول خود را سفارش دهید.



( خدمات و سرویس ) های دیگر