مشاوره و اجرا دستگاه کرنر زن در تهران

Corner Making Machine-1
Corner Making Machine-2



طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.

انجمن به جهت مشارکت عمومی و نقش شهروند در امور محلی دارای ماهیت حقوقی و است.قلال مالی بود. به‌طور کلی می‌توان گفت نقش انجمن بلدی در شهر به این همان حکم مجلس شورای ملی در امور مملکتی را داشت. از نظامنامه بلدیه به عنوان اولین و مترقی‌ترین قانون اداره شهر در ایران معاصر یاد شده‌است. در جای جای نظام‌نامه بلدیه تلاش برای تمرکز زدایی اداری و جداکردن اداره شهرها از قدرت حاکم و دولت و دولت نمایان است.. نخستین انتخابات انجمن بلدیه درد هفتم تیرماه ۸ در شش محله تهران برگزار شد.

تهران به دلیل داشتن آب‌وهوای مناسب و فراوانی آب، معمولاً منطقهٔ سرسبزی بوده و در منابع جغرافیایی قدیم از درختان انبوه و باغ‌های تهران یاد شده‌است. با وجود پیشینهٔ طولانی و تاریخی باغ‌داری در تهران، نخستین باغ‌های معروف تهران، در


همانطور که میدانید بطور معمول عرض نوارهای پوشاننده لبه کمی بزرگتر از خود پانلها است.. برای برش این مقدار اضافه از کرنرزن است.فاده می‌شود. دستگاه کرنرزن معمولا در دستگاه های لبه چسبان اتوماتیک به عنوان یک ایستگاه برای لبه چسبانی وجود دارد. ایستگاه کرنرزن برای از بین بردن لبه اضافی نوار پی وی سی و هم سطح کردن آن با سطع ام دی اف به کار میرود.

دستگاه فرز کرنر زن به دستگاه گوشه زن نیز معروف می‌باشد که در واقع یکی از ایستگاه‌های لبه چسبان نیز عمل کرنر زنی را انجام می‌دهد. دستگاه فرز کرنر زن از بدنه‌ای مقاوم برخوردار بوده و همچنین قطعات و ساختار این ماشین کرنر زن نهایت دقت و سرعت را تضمین می‌کند. معمولا موتور این دستگاه از قدرت نسبتا بالایی برخوردار می‌باشد که نجاران می‌توانند برای کارهای مختلف از آن است.فاده کنند.

بطور معمول عرض نوارهای پوشاننده لبه کمی بزرگتر از خود پانلها است.. به همین خاطر برای برش این مقدار اضافه از کرنرزن است.فاده می‌شود. به همین جهت از دستگاه کرنرزن در صنعت کابینت سازی جهت تمیز کاری لبه ها بکار میرود. لازم به ذکر می باشد، این دستگاه کرنرزن توسط شرکت سعید تولید شده است.، که از این رو از کیفیت مناسبی برخوردار می باشد. 



( مشاوره و اجرا ) های دیگر