فروش دستگاه کرنر زن در جنوب تهران

Corner Making Machine-1
Corner Making Machine-2



محله های جنوب تهران شامل منطقه اصلی می‌شود که به ترتیب از منطقه ۵ شروع شده و به منطقه خط می شود حتی برخی از مناطق و نیز بخشی از جنوب تهران می شود. مشهورترین محله های تهران شامل نازی آباد ، شهر ری و منیریه می شود. حالا همراه با یکدیگر نگاهی به محله های اصلی جنوب تهران انداخته و آن را از نقطه نظرات مختلف ارزیابی می کنیم.

به طور کلی مناطق جنوبی و محله های جنوب تهران نیز مانند سایر مناطقش دارای ویژگی های منحصر به فردی است. که افراد مختلف را برای سیاحت و یا سکونت به خود جلب میکند؛بافت تاریخی و محله های کهن و بافت اجتماعی سنتی و صمیمی محله های جنوب تهران، از جمله ویژگی هایی است. که اقامت در این مناطق را لذت بخش خواهد  کرد.

عبدل آباد چندین ایستگاه تاکسی و اتوبوس و یک ایستگاه مترو دارد که از طریق آن‌ها، به راحتی می‌توانید به سایر نقاط تهران بروید. این محله تراکم جمعیتی بالای ندارد و بیشتر مساحت آن را بوستان‌ها و بازارهای مختلف تشکیل داده است..


بطور معمول عرض نوارهای پوشاننده لبه کمی بزرگتر از خود پانلها است.. به همین خاطر برای برش این مقدار اضافه از کرنرزن است.فاده می‌شود. به همین جهت از دستگاه کرنرزن در صنعت کابینت سازی جهت تمیز کاری لبه ها بکار میرود. لازم به ذکر می باشد، این دستگاه کرنرزن توسط شرکت سعید تولید شده است.، که از این رو از کیفیت مناسبی برخوردار می باشد. 

همانطور که میدانید بطور معمول عرض نوارهای پوشاننده لبه کمی بزرگتر از خود پانلها است.. برای برش این مقدار اضافه از کرنرزن است.فاده می‌شود. دستگاه کرنرزن معمولا در دستگاه های لبه چسبان اتوماتیک به عنوان یک ایستگاه برای لبه چسبانی وجود دارد. ایستگاه کرنرزن برای از بین بردن لبه اضافی نوار پی وی سی و هم سطح کردن آن با سطع ام دی اف به کار میرود.

دستگاه فرز کرنر زن به دستگاه گوشه زن نیز معروف می باشد که در واقع یکی از ایستگاه های لبه چسبان نیز عمل کرنر زنی را انجام می دهد. دستگاه فرز کرنر زن از بدنه ای مقاوم برخوردار بوده و همچنین قطعات و ساختار این ماشین کرنر زن نهایت دقت و سرعت را تضمین میکند. همچنین این کرنر زن از موتور نسبتا قدرتمندی برخوردار می باشد.



( فروش ) های دیگر