فروش دستگاه کرنر زن در دیزین

Corner Making Machine-1
Corner Making Machine-2



درواقع پیست اسنو پارک دیزین جایی است. که اسکی‌بازان حرفه‌ای و ورزشکاران به حرکات نمایشی و مسابقات جذاب خود می‌پردازند و شاید شما نتوانید مثل آن‌ها اسکی کنید اما مطمئنا از تماشای آن‌ها، آن هم در ارتفاع بالا و شیب‌های هیجانی پیست اسکی دیزین لذت خواهید برد.

پیست مبتدی، بالای رستوران چشمه و در شمال شرق مجموعه قرار گرفته است.. آموزش اسکی و تمرین افراد مبتدی،‌ در این پیست صورت می‌گیرد. در این پیست می‌توانید به تله‌اسکی مبتدی دیزین نیز دسترسی داشته باشید. طول این تله‌اسکی، ۵ متر و ارتفاع آن، متر است..

در این فصل‌ها، تمام ارتفاعات و تپه‌های دیزین، پر از برف شده است. و آب و هوای آن نیز کاملاً مناسب اسکی است.. در تابستان نیز، پیست چمن دیزین باز می‌شود. علاوه بر آن، امکان سایر تفریحات مانند تیراندازی، دوچرخه‌سواری در کوهستان و کایت سواری نیز در این فصل فراهم می‌شود.


در صنعت چوب و نجاری از ماشین آلات مختلفی برای تولید و ساخت سازه‌های چوبی است.فاده می‌شود. دستگاه کرنرزن یکی از انواع ماشین آلات کاربردی در کارگاه‌های نجاری است.. معمولا در لبه چسبان‌ها این عملیات به صورت اتوماتیک در یک ایستگاه انجام می‌شود؛ در مواردی که از لبه چسبان‌های اتوماتیک است.فاده نمی‌شود، نجاران با است.فاده از دستگاه کرنرزن می‌توانند کار برش و فرم دهی لبه‌های کار را در سریع‌ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام دهند.

دستگاه فرز کرنر زن به دستگاه گوشه زن نیز معروف می باشد که در واقع یکی از ایستگاه های لبه چسبان نیز عمل کرنر زنی را انجام می دهد. دستگاه فرز کرنر زن از بدنه ای مقاوم برخوردار بوده و همچنین قطعات و ساختار این ماشین کرنر زن نهایت دقت و سرعت را تضمین میکند. همچنین این کرنر زن از موتور نسبتا قدرتمندی برخوردار می باشد.

بطور معمول عرض نوارهای پوشاننده لبه کمی بزرگتر از خود پانلها است.. به همین خاطر برای برش این مقدار اضافه از کرنرزن است.فاده می‌شود. به همین جهت از دستگاه کرنرزن در صنعت کابینت سازی جهت تمیز کاری لبه ها بکار میرود. لازم به ذکر می باشد، این دستگاه کرنرزن توسط شرکت سعید تولید شده است.، که از این رو از کیفیت مناسبی برخوردار می باشد. 



( فروش ) های دیگر