تولید و ساخت دستگاه کرنر زن در رودهن

Corner Making Machine-1
Corner Making Machine-2



بهترین زمان سفر به رودهن بهار و تابستان است.. البته در اوایل فروردین ماه ممکن است. روستاهای شمالی رودهن هنوز سرد باشند و نتوانید در کنار رودخانه‌های آن قدم بزنید. اما به‌طورکلی هر زمان که از گرمای پایتخت یا گرمای سمنان کلافه شدید، یکی دو ساعتی را به طرف رودهن رانندگی کنید تا از خنکای کوهستان و رودخانه‌ها جانی دوباره بگیرید. البته پاییز و زمستان در پیست اسکی آبعلی (در نزدیکی رودهن) حال و هوای متفاوتی دارند، طرفداران ورزش‌های برفی برای رسیدن فصل سرد لحظه‌شماری می‌کنند تا در این موقع از سال از این پیست است.فاده کنند.

قدمت رودهن به سال پیش برمی‌گردد. زمانی‌که آذری زبانان اهل ارومیه، تصمیم گرفتند به این دره‌ سرسبز و خوش آب و هوا مهاجرت کنند. بنابراین گویش اصلی مردم رودهن آذری است. ولی در برخی از روستاها و شهر آبعلی مردم به زبان مازندرانی هم صحبت می‌کنند.

اگر از تهران بخواهید سمت رودهن بروید تاکسی‌های رودهن در سه راه تهرانپارس، ترمینال شرق و چهار راه مینی سیتی مستقر هستند. با خودروی شخصی نیز به یکی از اتوبان‌های شهید بابایی یا شهید زین‌الدین بروید و به سمت شرق است.ان حرکت کنید. در هر کدام از جاده‌‌های دماوند یا اتوبان پردیس که قرار بگیرید، به رودهنِ زیبا خواهید رسید.


دستگاه فرز کرنر زن به دستگاه گوشه زن نیز معروف می باشد که در واقع یکی از ایستگاه های لبه چسبان نیز عمل کرنر زنی را انجام می دهد. دستگاه فرز کرنر زن از بدنه ای مقاوم برخوردار بوده و همچنین قطعات و ساختار این ماشین کرنر زن نهایت دقت و سرعت را تضمین میکند. همچنین این کرنر زن از موتور نسبتا قدرتمندی برخوردار می باشد.

دستگاه فرز کرنر زن به دستگاه گوشه زن نیز معروف می‌باشد که در واقع یکی از ایستگاه‌های لبه چسبان نیز عمل کرنر زنی را انجام می‌دهد. دستگاه فرز کرنر زن از بدنه‌ای مقاوم برخوردار بوده و همچنین قطعات و ساختار این ماشین کرنر زن نهایت دقت و سرعت را تضمین می‌کند. معمولا موتور این دستگاه از قدرت نسبتا بالایی برخوردار می‌باشد که نجاران می‌توانند برای کارهای مختلف از آن است.فاده کنند.

در کارگاه‌های صنایع چوب هنگام است.فاده از دستگاه‌هایی از قبیل دورکن، پانل بر و... علاوه بر ضایعات چوبی گرد و غبارهایی نیز منتشر می‌شود که نه تنها محیط کارگاه را آلوده می‌کنند بلکه بر سلامت جسمی افراد نیز تاثیر خواهد گذاشت. برای رفع این مشکل



( تولید و ساخت ) های دیگر