تولید و ساخت دستگاه کرنر زن در شهر جدید اندیشه

Corner Making Machine-1
Corner Making Machine-2



سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.


زمانی که بخواهیم سوراخ لولا گازور کابینت را به درستی ایجاد کنیم مشخص است. که از مته گازور زن است.فاده می کنیم، اما نکته اینجاست که ممکن است. در حین سوراخکاری مته از پشت قطعه کار خارج شده و یا سوراخ به صورت کج درآمده که منجر به بد قرار گرفتن لولا می شود. برای حل چنین مشکلی می توان از

دستگاه فرز کرنر زن به دستگاه گوشه زن نیز معروف می باشد که در واقع یکی از ایستگاه های لبه چسبان نیز عمل کرنر زنی را انجام می دهد. دستگاه فرز کرنر زن از بدنه ای مقاوم برخوردار بوده و همچنین قطعات و ساختار این ماشین کرنر زن نهایت دقت و سرعت را تضمین میکند. همچنین این کرنر زن از موتور نسبتا قدرتمندی برخوردار می باشد.

دستگاه فرز کرنر زن به دستگاه گوشه زن نیز معروف می‌باشد که در واقع یکی از ایستگاه‌های لبه چسبان نیز عمل کرنر زنی را انجام می‌دهد. دستگاه فرز کرنر زن از بدنه‌ای مقاوم برخوردار بوده و همچنین قطعات و ساختار این ماشین کرنر زن نهایت دقت و سرعت را تضمین می‌کند. معمولا موتور این دستگاه از قدرت نسبتا بالایی برخوردار می‌باشد که نجاران می‌توانند برای کارهای مختلف از آن است.فاده کنند.



( تولید و ساخت ) های دیگر