مشاوره و اجرا دستگاه کرنر زن در شهر قدس

Corner Making Machine-1
Corner Making Machine-2



شهرستان قدس با دارا بودن واحدهای معدن شن و ماسه و چندین کارخانه آسفالت با مشکل آلودگی هوا مواجه است.. برخی از این معادن متعلق به یا سال پیش است.. آن زمان شهرستان قدس کوچک‌تر بوده و این معادن در حاشیه شهر قرار گرفته بودند، ولی با گذشت سالیان سال این معادن در چند قدمی محل سکونت شهروندان این شهرستان قرار گرفته‌اند.

شاید بتوان گفت محله قلعه، اولین محله مسکونی شهرقدس امروزی است. که بین میدان قدس تا عمارت واقع شده‌است. البته در گذشته دور در کاووسیه، سرخ حصار، وارمینک، چمن، امامزاده و اسماعیل آباد سکونت‌هایی جریان داشته که در مقاطعی خالی از سکنه شده‌است. قلعه پس از است.قرار اولین مهاجرین خمسه و کاشی که برای همیشه ماندگار شدند ساخته شد. امروزه هم کاشی‌ها بیشتر در همین محله و امامزاده ساکن هستند. محله قلعه برج و بارو و دروازه ای داشته که شبها در آن بسته می شد و هنوز بین قدیمی‌ها مرسوم است. که می گویند اگر دیر بیایی در قلعه (یا به لفظ عامه

اکثر فضای سبز قدس خشک شده و تبدیل به خانه و مراکز صنعتی شده، اما همچنان می‌شود نمونه‌هایی از باغات قدیمی را در آن دید. غیر باغات معروف که در بالا به آن اشاره شد می‌توان به بوستان‌ها هم اشاره کرد. مسئولیت نگهداری از فضای سبز و بوستان‌های شهرقدس بر عهده سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری قدس می‌باشد.


دستگاه فرز کرنر زن به دستگاه گوشه زن نیز معروف می باشد که در واقع یکی از ایستگاه های لبه چسبان نیز عمل کرنر زنی را انجام می دهد. دستگاه فرز کرنر زن از بدنه ای مقاوم برخوردار بوده و همچنین قطعات و ساختار این ماشین کرنر زن نهایت دقت و سرعت را تضمین میکند. همچنین این کرنر زن از موتور نسبتا قدرتمندی برخوردار می باشد.

در کارگاه‌های صنایع چوب هنگام است.فاده از دستگاه‌هایی از قبیل دورکن، پانل بر و... علاوه بر ضایعات چوبی گرد و غبارهایی نیز منتشر می‌شود که نه تنها محیط کارگاه را آلوده می‌کنند بلکه بر سلامت جسمی افراد نیز تاثیر خواهد گذاشت. برای رفع این مشکل

همانطور که می‌دانید به طور معمول عرض نوارهای پوشاننده لبه کمی بزرگتر از خود پانل‌ها است.. برای برش این مقدار اضافه از کرنرزن است.فاده می‌شود. دستگاه کرنرزن معمولا در دستگاه‌های لبه چسبان اتوماتیک به عنوان یک ایستگاه برای لبه چسبانی وجود دارد. ایستگاه کرنرزن برای از بین بردن لبه اضافی نوار پی وی سی و هم سطح کردن آن با سطع ام دی اف به کار می‌رود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر