فروش دستگاه کرنر زن در شهرک صنعتی پرند

Corner Making Machine-1
Corner Making Machine-2



شهرک صنعتی پرند در کیلومتری جنوب غربی تهران و در زمینی به مساحت هکتار. این شهرک صنعتی در سال افتتاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص خود توانسته است. با امکاناتی که دارد توجه بسیاری از فعالان عرصه صنعتی را به خود جلب کند.

که کوچکترین مشکلی در زمان انتقال برای ایشان یش نخواهد امد این گروه علاوه بر شهرک صنعتی پرند مسلط به شهرک صنعتی نصیراباد که خرید و فروش کارخانجات در این شهرک و همچنین مناطقی از جمله سه راه ادران &#; خیابان قرمز- شهرک زواره ای &#; شهرک کاظم اباد &#;

از اصناف مستقر در این شهرک می توان به خودروسازی، قطعه سازی برق و الکترونیک، صنایع فلزی، صنایع چوبی و خدمات اشاره کرد. همچنین برخی از شرکت های بزرگ فعال در این شهرک عبارتند از: پانل تونیکس ، فراسو ، کمپارس ، سبلان و&#; اشتراک کرد.


بطور معمول عرض نوارهای پوشاننده لبه کمی بزرگتر از خود پانلها است.. به همین خاطر برای برش این مقدار اضافه از کرنرزن است.فاده می‌شود. به همین جهت از دستگاه کرنرزن در صنعت کابینت سازی جهت تمیز کاری لبه ها بکار میرود. لازم به ذکر می باشد، این دستگاه کرنرزن توسط شرکت سعید تولید شده است.، که از این رو از کیفیت مناسبی برخوردار می باشد. 

دستگاه فرز کرنر زن به دستگاه گوشه زن نیز معروف می باشد که در واقع یکی از ایستگاه های لبه چسبان نیز عمل کرنر زنی را انجام می دهد. دستگاه فرز کرنر زن از بدنه ای مقاوم برخوردار بوده و همچنین قطعات و ساختار این ماشین کرنر زن نهایت دقت و سرعت را تضمین میکند. همچنین این کرنر زن از موتور نسبتا قدرتمندی برخوردار می باشد.

در صنعت چوب و نجاری از ماشین آلات مختلفی برای تولید و ساخت سازه‌های چوبی است.فاده می‌شود. دستگاه کرنرزن یکی از انواع ماشین آلات کاربردی در کارگاه‌های نجاری است.. معمولا در لبه چسبان‌ها این عملیات به صورت اتوماتیک در یک ایستگاه انجام می‌شود؛ در مواردی که از لبه چسبان‌های اتوماتیک است.فاده نمی‌شود، نجاران با است.فاده از دستگاه کرنرزن می‌توانند کار برش و فرم دهی لبه‌های کار را در سریع‌ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام دهند.



( فروش ) های دیگر