خدمات و سرویس دستگاه کرنر زن در فیروزکوه

Corner Making Machine-1
Corner Making Machine-2



در این شهرستان اولین کارخانه صنعتی توسط شرکت تأمین ماسه ریخته‌گری (سهامی عام) درسال۵هجری شمسی باهدف تأمین نیاز صنعت ریخته‌گری کشور تأسیس شد وتا کنون به کار خود ادامه می‌دهد. این کارخانه داراینفر نیروی مشغول به کاراست که بیش ازنفر آنها بومی هستند. درراستای ایجاد اشتغال بیش ازپیش این شرکت اقدام به فراهم نمودن زیرساختهای ایجاد دو کارخانه دیگر نموده که رشد صنعت شهرستان را نیز در پی خواهد شد. درسالهای گذشته توسعه غیراصولی و خلاف مقررات مهندسی شهرسازی باعث توسعه شهر و درنتیجه همجواری آن با کارخانه ماسه گردیده که جابجایی کارخانه رابرای آسایش شهروندان فیروز کوهی می‌طلبد. صنعت شیشه‌سازی رواج دارد و کارخانه‌های شیشه‌سازی زیادی در آن مشغول به کارند. همچنین به تازگی کارخانهٔ سیمان فیروزکوه با ظرفیت تولید بالا در این شهرستان راه اندازی شده‌است

در طول مسیر این قطار، شاهکارهای معماری متعددی وجود دارند. پل ورسک یکی از مهم‌ترین سازه‌های موجود در این مسیر ۸ کیلومتری است.. این پل در ارتفاعات شهرستان سوادکوه ساخته شده. جالب است. بدانید که در ساخت این پل از هیچ فلزی است.فاده نشده و مصالح اصلی آن، فقط ملات و سیمان و شن است..

تنگه واشی مکانی با جاذبه‌های گردشگری است. که در حدود ۵ کیلومتری شمال غربی شهرستان فیروزکوه قرار گرفته و با داشتن آب و هوای مناسب در تابستان‌ها، میزبان جمعیت کثیری از مسافران و گردشگران می‌باشد. شاید یکی از جذابترین بخش‌های سفر به تنگه واشی حرکت در رودخانه‌ای است. که در بین یک دره سنگی قرار دارد. با توجه به نزدیکی تنگه واشی به شهر تهران، امکان مسافرت یک روزه به این منطقه وجود دارد و به‌خصوص در تابستان هزاران نفر از ساکنین است.ان تهران و دیگر است.ان‌های اطراف به این منطقه مسافرت می‌کنند. در سال‌های اخیر، بسیاری از موسسه‌های توریستی، اقدام به برگزاری تورهای گوناگونی در این منطقه نموده‌اند که همین امر باعث افزایش شهرت و معروفیت این منطقه شده‌است.


زمانی که بخواهیم سوراخ لولا گازور کابینت را به درستی ایجاد کنیم مشخص است. که از مته گازور زن است.فاده می کنیم، اما نکته اینجاست که ممکن است. در حین سوراخکاری مته از پشت قطعه کار خارج شده و یا سوراخ به صورت کج درآمده که منجر به بد قرار گرفتن لولا می شود. برای حل چنین مشکلی می توان از

دستگاه فرز کرنر زن به دستگاه گوشه زن نیز معروف می‌باشد که در واقع یکی از ایستگاه‌های لبه چسبان نیز عمل کرنر زنی را انجام می‌دهد. دستگاه فرز کرنر زن از بدنه‌ای مقاوم برخوردار بوده و همچنین قطعات و ساختار این ماشین کرنر زن نهایت دقت و سرعت را تضمین می‌کند. معمولا موتور این دستگاه از قدرت نسبتا بالایی برخوردار می‌باشد که نجاران می‌توانند برای کارهای مختلف از آن است.فاده کنند.

همانطور که می‌دانید به طور معمول عرض نوارهای پوشاننده لبه کمی بزرگتر از خود پانل‌ها است.. برای برش این مقدار اضافه از کرنرزن است.فاده می‌شود. دستگاه کرنرزن معمولا در دستگاه‌های لبه چسبان اتوماتیک به عنوان یک ایستگاه برای لبه چسبانی وجود دارد. ایستگاه کرنرزن برای از بین بردن لبه اضافی نوار پی وی سی و هم سطح کردن آن با سطع ام دی اف به کار می‌رود.



( خدمات و سرویس ) های دیگر