مشاوره و اجرا دستگاه کرنر زن در لواسان

Corner Making Machine-1
Corner Making Machine-2



غار موزه وزیری، اولین غار موزه خصوصی ایران محسوب می‌شود که در دل کوه‌های لواسان قرار دارد و آثار آن با مواد بازیافتی ساخته شده‌اند. این موزه‌ به همت و با هزینه شخصی مرحوم ناصر هوشمند وزیری، از مجسمه‌سازان طراز اول کشور، در سال ۸ تاسیس شد. آثار موزه شامل طیف وسیعی از هنرهای تجسمی نظیر مجسمه‌های عجیب و غریب با جنس‌های متفاوت، سردیس‌ مشاهیر، انواع و اقسام شطرنج‌های دوران مختلف و... می‌شود. فضای داخلی غار موزه وزیری از بخش‌های مختلفی همچون کارگاه مجسمه‌سازی، کارگاه صنایع‌دستی، گالری هنرهای تجسمی و غیره تشکیل شده است..

دیدنی‌های لواسان بسیار زیاد و متنوع است.. برخی از این جاذبه‌های گردشگری لواسان در میان گردشگران بسیار محسوب می‌باشد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری لواسان اشاره می‌کنیم. در سفر خود به این شهر زیبا، حتما از جاهای دیدنی لواسان بازدید کنید.

آبشار موآب با ۸ متر ارتفاع، یکی دیگر از آبشارهای تماشایی افجه است. که قبل از دشت هویج خودنمایی می‌کند. گردشگران و کوهنوردانی که قصد رسیدن به دشت هویج را دارند، اغلب در کنار این آبشار است.راحت می‌کنند و از آن لذت می‌برند.


دستگاه فرز کرنر زن به دستگاه گوشه زن نیز معروف می باشد که در واقع یکی از ایستگاه های لبه چسبان نیز عمل کرنر زنی را انجام می دهد. دستگاه فرز کرنر زن از بدنه ای مقاوم برخوردار بوده و همچنین قطعات و ساختار این ماشین کرنر زن نهایت دقت و سرعت را تضمین میکند. همچنین این کرنر زن از موتور نسبتا قدرتمندی برخوردار می باشد.

دستگاه فرز کرنر زن به دستگاه گوشه زن نیز معروف می‌باشد که در واقع یکی از ایستگاه‌های لبه چسبان نیز عمل کرنر زنی را انجام می‌دهد. دستگاه فرز کرنر زن از بدنه‌ای مقاوم برخوردار بوده و همچنین قطعات و ساختار این ماشین کرنر زن نهایت دقت و سرعت را تضمین می‌کند. معمولا موتور این دستگاه از قدرت نسبتا بالایی برخوردار می‌باشد که نجاران می‌توانند برای کارهای مختلف از آن است.فاده کنند.

همانطور که می‌دانید به طور معمول عرض نوارهای پوشاننده لبه کمی بزرگتر از خود پانل‌ها است.. برای برش این مقدار اضافه از کرنرزن است.فاده می‌شود. دستگاه کرنرزن معمولا در دستگاه‌های لبه چسبان اتوماتیک به عنوان یک ایستگاه برای لبه چسبانی وجود دارد. ایستگاه کرنرزن برای از بین بردن لبه اضافی نوار پی وی سی و هم سطح کردن آن با سطع ام دی اف به کار می‌رود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر