خدمات و سرویس دستگاه کرنر زن در پردیس

Corner Making Machine-1
Corner Making Machine-2



شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!

در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.

مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 


در کارگاه‌های صنایع چوب هنگام است.فاده از دستگاه‌هایی از قبیل دورکن، پانل بر و... علاوه بر ضایعات چوبی گرد و غبارهایی نیز منتشر می‌شود که نه تنها محیط کارگاه را آلوده می‌کنند بلکه بر سلامت جسمی افراد نیز تاثیر خواهد گذاشت. برای رفع این مشکل

بطور معمول عرض نوارهای پوشاننده لبه کمی بزرگتر از خود پانلها است.. به همین خاطر برای برش این مقدار اضافه از کرنرزن است.فاده می‌شود. به همین جهت از دستگاه کرنرزن در صنعت کابینت سازی جهت تمیز کاری لبه ها بکار میرود. لازم به ذکر می باشد، این دستگاه کرنرزن توسط شرکت سعید تولید شده است.، که از این رو از کیفیت مناسبی برخوردار می باشد. 

در صنعت چوب و نجاری از ماشین آلات مختلفی برای تولید و ساخت سازه‌های چوبی است.فاده می‌شود. دستگاه کرنرزن یکی از انواع ماشین آلات کاربردی در کارگاه‌های نجاری است.. معمولا در لبه چسبان‌ها این عملیات به صورت اتوماتیک در یک ایستگاه انجام می‌شود؛ در مواردی که از لبه چسبان‌های اتوماتیک است.فاده نمی‌شود، نجاران با است.فاده از دستگاه کرنرزن می‌توانند کار برش و فرم دهی لبه‌های کار را در سریع‌ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام دهند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر