خدمات و سرویس دستگاه کرنر زن در پیشوا

Corner Making Machine-1
Corner Making Machine-2



زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.


در صنعت چوب و نجاری از ماشین آلات مختلفی برای تولید و ساخت سازه‌های چوبی است.فاده می‌شود. دستگاه کرنرزن یکی از انواع ماشین آلات کاربردی در کارگاه‌های نجاری است.. معمولا در لبه چسبان‌ها این عملیات به صورت اتوماتیک در یک ایستگاه انجام می‌شود؛ در مواردی که از لبه چسبان‌های اتوماتیک است.فاده نمی‌شود، نجاران با است.فاده از دستگاه کرنرزن می‌توانند کار برش و فرم دهی لبه‌های کار را در سریع‌ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام دهند.

در کارگاه‌های صنایع چوب هنگام است.فاده از دستگاه‌هایی از قبیل دورکن، پانل بر و... علاوه بر ضایعات چوبی گرد و غبارهایی نیز منتشر می‌شود که نه تنها محیط کارگاه را آلوده می‌کنند بلکه بر سلامت جسمی افراد نیز تاثیر خواهد گذاشت. برای رفع این مشکل

دستگاه فرز کرنر زن به دستگاه گوشه زن نیز معروف می باشد که در واقع یکی از ایستگاه های لبه چسبان نیز عمل کرنر زنی را انجام می دهد. دستگاه فرز کرنر زن از بدنه ای مقاوم برخوردار بوده و همچنین قطعات و ساختار این ماشین کرنر زن نهایت دقت و سرعت را تضمین میکند. همچنین این کرنر زن از موتور نسبتا قدرتمندی برخوردار می باشد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر