فروش دستگاه کرنر زن در چهاردانگه

Corner Making Machine-1
Corner Making Machine-2



چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.

در نهایت توصیه می کنیم که قبل از تصمیم نهایی و خرید محصولات، خودتان سفری به چهاردانگه داشته باشید. بسیاری افراد از این شهر و محصولات آن تعریف می کنند و افرادی نیز به کیفیت محصولات آن خرده می گیرند. شاید بهترین قاضی خودتان باشد که با حضور در این شهر بتوانید تجربه ای بی نظیر از خرید کابینت یا دیگر محصولات این شهر را داشته باشید.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»


دستگاه فرز کرنر زن به دستگاه گوشه زن نیز معروف می‌باشد که در واقع یکی از ایستگاه‌های لبه چسبان نیز عمل کرنر زنی را انجام می‌دهد. دستگاه فرز کرنر زن از بدنه‌ای مقاوم برخوردار بوده و همچنین قطعات و ساختار این ماشین کرنر زن نهایت دقت و سرعت را تضمین می‌کند. معمولا موتور این دستگاه از قدرت نسبتا بالایی برخوردار می‌باشد که نجاران می‌توانند برای کارهای مختلف از آن است.فاده کنند.

همانطور که میدانید بطور معمول عرض نوارهای پوشاننده لبه کمی بزرگتر از خود پانلها است.. برای برش این مقدار اضافه از کرنرزن است.فاده می‌شود. دستگاه کرنرزن معمولا در دستگاه های لبه چسبان اتوماتیک به عنوان یک ایستگاه برای لبه چسبانی وجود دارد. ایستگاه کرنرزن برای از بین بردن لبه اضافی نوار پی وی سی و هم سطح کردن آن با سطع ام دی اف به کار میرود.

بطور معمول عرض نوارهای پوشاننده لبه کمی بزرگتر از خود پانلها است.. به همین خاطر برای برش این مقدار اضافه از کرنرزن است.فاده می‌شود. به همین جهت از دستگاه کرنرزن در صنعت کابینت سازی جهت تمیز کاری لبه ها بکار میرود. لازم به ذکر می باشد، این دستگاه کرنرزن توسط شرکت سعید تولید شده است.، که از این رو از کیفیت مناسبی برخوردار می باشد. 



( فروش ) های دیگر