تولید و ساخت دستگاه گازور زن در بومهن

Forstner Drill Machine-1
Forstner Drill Machine-2



از دیگر جاذبه‌های شهر بومهن، امامزاده قاسم در روستای گلخندان است.. این امامزاده که احتمالا متعلق به دوره صفویه است. در نقطه‌ای مرتفع و با چشم انداز زیبایی به روستا قرار گرفته است.. سنگ قبرهای اطراف این امامزاده مربوط به دوره قاجار بوده و دارای نقش ها و نشانه هایی مانند تسبیح، قیچی، شانه و نقش‌های دیگری است.. روستای گلخندان در کیلومتری جنوب بومهن قرار گرفته و باغ‌های گیلاس، آلبالو، زردآلو، سیب و گردو فراوانی دارد.

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


دستگاه سوراخ زن لولا گازور (گازر زن) مدل DMHNG از سری محصولات شرکت DAMAR می باشد که در کشور چین تولید می شود. این دستگاه شرکت DAMAR از کیفیت و قدرت موتور خوبی برخوردار است. و برای کابینت کاران ابزاری کارامد محسوب می شود. کار کردن با دستگاه گازر زن مدل DMHNG  بسیار آسان است. و شما به راحتی می توانید سوراخ های لولا گازور را در چوب ایجاد کنید.

دستگاه گازور زن، دستگاهی جهت ایجاد سوراخ یا حفره برای لولاهای آرام بند گازر می باشد که در صنعت کابینت سازی کاربرد فراوانی دارد. گازور زن شرکت ابزار سعید یکی از بهترین های موجود در بازار است. که دارای قدرت و کیفیت بالایی می باشد. دستگاه سوراخ زن لولا گازور مدل LC شرکت ابزار سعید دستگاه سوراخ زن لولا گازور (گازر زن) مدل LC از سری محصولات شرکتابزار سعید می باشد که در کشور ایران تولید می شود. این دستگاه شرکت ابزار سعید از کیفیت و قدرت موتور خوبی برخوردار است. و برای کابینت کاران ابزاری کارامد محسوب می شود. کار کردن با دستگاه گازر زن مدل LC بسیار آسان است. و شما به راحتی می توانید سوراخ های لولا گازور را در چوب ایجاد کنید. مشخصات دستگاه گازر زن تک فاز شرکت ابزار سعید ساخت ایران دستگاه گازر زن مدل LC با برق تک فازی که دارد به عنوان یک راه حل خوب به طور مستقیم در کارگاه های کابینت سازی پیشنهاد می گردد. دستگاه گازر زن شرکت ابزار سعید دارای مشخصات فنی ذیل می باشد: نوع: تخته ابزار قابلیت تنظیم صفحه قدرت موتور: وات برق دستگاه: تک فاز مته اصلی: میلیمتر وزن: کیلوگرم دارای یک عدد مته دارای گارد محافظ ساخت ایران

هنگامی که می‌خواهیم سوراخ‌هایی یک‌اندازه و دقیق در قطعه کار ایجاد کنیم به  یک دریل برای این کار احتیاج خواهیم داشت امام امکان در رفتن مته در هنگام کار بسیار بالاست در نتیجه می‌توان از یک پایه دریل دنده‌ای که دارای متوقف کننده (stopper) است. است.فاده کرد. همچنین هنگام کار با این نوع پایه دریل، کاربر احساس خستگی نکرده و می‌تواند ساعت‌های زیادی به کار ادامه دهد. از طرفی دیگر این پایه قابل حمل بوده و حرارت حاصل از کار را به دستان شما منتقل نخواهد کرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر