مشاوره و اجرا دستگاه گازور زن در رودهن

Forstner Drill Machine-1
Forstner Drill Machine-2



گیلده  (Giladeh) یا گیلاده روستایی از توابع است.ان گیلان و شهرستان آستارا است.. نباید این روستا را با روستای گیلده از توابع شهرستان شفت اشتباه گرفت. روستای گیلده به طور مستقیم حدود کیلومتر با مرز کشور آذربایجان و همین حدود را از گردنه حیران فاصله دارد.

قیمت یک واحد آپارتمان معمولی با متراژ متر در مرکز شهر از قیمت میلیون تومان شروع شده و قیمت یک خانه ویلایی یا آپارتمان لوکس با ویوی بی نظیر و آب وهوای کوهستانی و کلید نخورده و فول امکانات (سونا، است.خر، جکوزی، پارکینگ مسقف، پکیج، کاغذ دیواری،آیفون تصویری، سرویس ایرانی و فرنگی و حمام مهمان، آسانسور، انباری، برق اضطراری) تا میلیارد تومان هم می رسد و این قیمت براساس امکاناتی که آن ملک دارد متغیر و رو به افزایش است..

اگر دنبال سوغاتی‌های خوشمزه می‌گردید، می‌توانید انواع نان‌های محلی تازه و انواع حلواها را از این منطقه تهیه کنید. علاوه‌بر این، محصولات باغ‌های رودهن نیز از بهترین سوغاتی‌های آن محسوب می‌شوند. از محصولات مهم این باغ‌ها می‌توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب اشاره کرد.


این لولا در ابتدا تنها در کشورهای اروپایی تولید می‌شد و در زمان خود جزو یراق آلات منحصر به فرد محسوب می‌شد اما با گذشت زمان بیشتر تولیدکنندگان درب کابینت و کمد موفق شدند تا لولا گازور را خودشان تولید کنند که بیشتر این تولیدکنندگان از صنعت چوب وارد این زمینه شدند.

دستگاه سوراخ زن لولا گازور (گازر زن) مدل DMHNG از سری محصولات شرکت DAMAR می باشد که در کشور چین تولید می شود. این دستگاه شرکت DAMAR از کیفیت و قدرت موتور خوبی برخوردار است. و برای کابینت کاران ابزاری کارامد محسوب می شود. کار کردن با دستگاه گازر زن مدل DMHNG  بسیار آسان است. و شما به راحتی می توانید سوراخ های لولا گازور را در چوب ایجاد کنید.

یکی از مشکلات رایج در است.فاده از گازور زن حفر بیش اندازه سوراخ توسط مته گازور، آسیب دیدن روکش یا فاصله‌ی نامناسب حفره لولا با دیواره کار است.. به مرور زمان وسیله ای جدید به نام شابلون زن اختراع شد که روی لبه کار قرار گرفته و سرعت و دقت کار را بسیار بالا می‌برد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر